Promocja -49% Rossmann | Moje zakupy

By Pink Lipstick - 17:16:00

Obiecywałam sobie, że z tej promocji nie skorzystam i będę omijać Rossmanna szerokim łukiem. Skończyło się jednak inaczej :D Wpadłam na to, by wprowadzić na bloga, cotygodniowe maseczkowe posty. W związku z tym, do mojego koszyka zakupowego wpadło kilka maseczek oraz coś jeszcze. A co? Zobaczcie same :) 

Jakiś czas temu, na Instagramie pytałam Was jakie samoopalacze polecacie. Najwięcej osób zachwalało te z Bielendy. Dlatego wzięłam sobie dwa + jeden z SunOzon, bo kosztował tylko piątaka :) 

bielenda samoopalacz



Kupiłam sobie bazę peel-off, którą polecała CandyMona, a także kurację Jantar na gorąco. Kosztowała na promocji około 4zł, więc stwierdziłam, że spróbuję, bo wcierkę tej firmy bardzo lubiłam :)

jantar na goraco


Zrobiłam sobie mini zapas maseczki z Bielendy, która jest moim hiciorem - niedługo będzie o niej wpis :)

maseczka bielenda


Chciałam wypróbowac maskę Garniera oraz maseczkę Yoskine, więc je wzięłam :D.

maseczka garnier

Reszta maseczek to maseczki peel-off. Lubię maski tego typu, więc będziemy szukac tej idealnej :) Możecie spodziewac się zatem maseczkowych postów :)

maseczka peel-off




Skorzystałyście z tej promocji czy nie robiłyście w ogóle zakupów? :)
Buziaki,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

78 Comments

  1. Ja jeszcze nie poszalałam, ale może wybiorę się po żelowe maseczki pseudo koreańskie - do tej pory miałam różową i całkiem ją polubiłam, chętnie sprawdzę pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja różową sobie dzisiaj nałożę :D A pomarańczową polecam dla skóry z przebarwieniami :)

      Usuń
  2. Muszę się streszczać, bo mi wszystko w Rossku wykupią :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na razie wstępne zakupy zrobił chłopak, ale prawdziwe szaleństwo będzie dopiero gdy sama będę mogła pójść we wtorek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero co słyszę o promocji w Rossmannie :D W poprzedniej edycji wogóle nie skorzystałam, może tym razem się wybiorę i coś wpadnie do koszyka. Ciekawi mnie ten samoopalacz Bielendy i kuracja Jantar. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z poprzedniej też nie, a już w planach jest następna :P :) Pozdrawiam :)))

      Usuń
  5. U mnie w Rossmannie dział z maseczkami prawie wyczyszczony do zera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam na promocji ale moje zakupy były wręcz minimalne. Rozczarowałam się jedynie bo żadnych ciekawych maseczek nie było i nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie byłam, zawsze zapominam, albo nie ma mnie wtedy w Pl 😉 A nie powiem, kilka kosmetyków bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadal tam nie dotarłam, ale może jutro przy innych zakupach się skuszę na coś jednak :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie seria z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo lubię galaretkę z Bielendy ;-) I też kupiłam teraz dla siebie nowość z tej firmy, czyli maskę z zieloną herbatą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wybieram się na zakupy, ale widzę, że wiele dziewczyn postawiło na zapas maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię samoopalacze, teraz ich jakość jest naprawdę dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je mam pierwszy raz, ale tyle osób je chwaliło, że liczę na to,że się super sprawdzą :))

      Usuń
  13. Mi coś nie po drodze z tą promocją :D Jakoś nie mogę się zdecydować co bym chciała :D Kosmetyczny przesyt mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ja też mam przesyt, ale jednak mi coś wpadło do koszyka ;D

      Usuń
  14. Fajne zakupy! Też kupiłam ma spróbowanie tą maseczkę żelową. Ciekawe jak u mnie się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też zawsze mówię, że będę omijać :D. Choć mi akurat często się to udaje :P. Maseczkę Yoskine też bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mi też się udaje, ale jakoś nie tym razem :D

      Usuń
  16. Widzę nowe tła poszły w ruch:) ja nie byłam na % w sumie na ten moment mam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zdecydowałam się na kurację na gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :) Nie używałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skorzystałam w pierwszy dzień i kupiłam głównie produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja skorzystałam ale mam mega niesmak, rachunek bardzo duży mimo takiej obniżki. Cena bazowa poszła w górę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie orientuje się w jakiej cenie były wcześniej maseczki, ale samoopalacze były w takiej cenie jak przed promocją, więc na pewno nie przełpaciłam :P

      Usuń
  21. Ja kupiłam wcierkę Jantar i Eos, szkoda że zapomniałam o tej bazie peel off...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat baza nie była na promocji, zapomniałam napisac :P

      Usuń
  22. Ograniczyłam się do zakupu odżywki, balsamu i topu Sally Hansen :) Niestety kompletnie zapomniałam, że promocja także obejmuje maseczki do twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o bazę to paznokci, to jeszcze nie używałam :)

      Usuń
  24. Też miałam nie korzystać, ale to silniejsze ode mnie i nie dałam rady. 50 zł musiałam wydać :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej promocji w ogole nie skorzystam :D.

    OdpowiedzUsuń
  26. a ja bgapcia nie kupiłam znów peel offa do pazurów , eh :D

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja obiecałam sobie że nie kupię nic i słowa dotrzymalam ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie w Polsce nie ma, dlatego jeszcze nie skorzstałam z tej promocji :P W sumie nic mnie mocno nie kusi, ale chociaż maseczek zrobiłabym jakieś małe zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie kusi kuracja z jantara i zaluje ze nie kupilam :(

    obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też już obkupiona. Jestem ciekawa tej kuracji na gorąco z Jantar.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja w końcu skusiłam się na Eos'a który swojego czasu był bardzo popularny ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kupowałam nic na tej promocji. Z Jantaru uwielbiam dawną wcierkę do włosów, a teraz już odżywkę w spreyu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdobycze, te samoopalacze to prawdziwa okazja :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie korzystałam z promocji. Gratuluję łupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lecę po kurację do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  36. Samoopalaczy nie używam, bo nie potrafię go ładnie nakładać :P
    Produkty z Jantar używam i bardzo sobie je chwalę.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  37. Również kupiłam najwięcej maseczek :) Co do bazy peel-off ostrzegam, że lakier odkleja się aż za bardzo, ta baza zmniejsza jego trwałość... Za kosmetykami do włosów marki Jantar nie przepadam - nic w moim wypadku nie robią :P
    Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam maseczke Loreal i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja kupiłam te maseczki z Bielendy, ale różowe :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajne zakupy poczyniłaś! Ja tym razem starałam się działać bardzo skromnie i wybrałam tylko dwie maski Habo Laba, balsam do ust i maskę do włosów z Fructis :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Peel off mam i to zalezy do czego chcesz ja uzywac. Cekawi mnie kuracja na gorąco: )

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jednak nie skorzystałam, no przyznaje najczęściej jak już to odwiedzam hebe i superpharm bo jedno mam przy drugim.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie skorzystałam z promocji, mam spore zapasy, jednak jesli chodzi o maskę z Garniera (ta niebieska w płachcie) to u mnie sprawdziła się naprawdę dobrze. :) Nawet pisałam o niej na blogu, to była moja pierwsza maseczka w płachcie. A zapach rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę, że nie tylko mnie ta promocja skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety nie skorzystałam z promocji, ale ta kuracja na gorąco od Jantar bardzo mnie zaintrygowała, chyba się wybiorę. :-) Sporo maseczek, oby służyły! Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń