30 dni dla pięknych włosów - plan pielęgnacji na kwiecień

By Pink Lipstick - 16:00:00

Na blogu ANWEN właśnie ruszyła akcja "30 dni dla pięknych włosów". Postanowiłam do niej dołaczyc. Mam nadzieję, że jeszcze większa systematycznosc przyniesie rezultaty.

akcja anwenPLAN MOJEJ PIELĘGNACJI:
Mycie:
  • Szampon Vatika z czosnkiem (z SLS)
  • Łagodna emulsja do mycia ciała i włosów Vis Plantis (bez SLS) 
Wcierka:
  • Wcierka DIY: owoce palmy sabałowej + ekstrakt z karnityną, argininą, kofeiną
  • + masaż skóry głowy
Odżywka/Maska:
  • Odżywka Vis Plantis z Bazylią
  • Maska w proszku Brahmi
Olejowanie na mokro: 
  • Vatika olej z czarnuszką 
anwen akcja

Kremowanie: 
  • Vatika krem z kaktusem
Maska DIY:
  • Domowa maska z żółtkiem
anwen akcjaKońcówki:
  • serum Floslek
Peeling:
  • peeling z mocznika (mocznik dodawany do szamponu)
Suplementacja:
  • Pokrzywa/Skrzypokrzywa
  • tabletki Alphol Omega Plus
Poniżej możecie zobaczyc jak sobie rozplanowałam pielęgnację :)
Pasmo kontrolne na dzień dzisiejszy wynosi: 35 cm

akcja anwen



Kto dołączył do akcji? Jak wygląda Wasza pielęgnacja?
Buziaki,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

13 Comments

  1. Ta bazyliowa linia mnie prześladuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też będę olejowała na mokro tj. ja akurat na żel lniany. Zamierzam też wcierać (ale nie codziennie) i częściej peelingować skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! :) Ja dawno nie robiłam sobie żelu lnianego :P

      Usuń
  3. Uwielbiam ten olej z czarnuszki u mnie rewelacyjnie się spisywał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam go dopiero raz i pierwsze wrażenie bardzo pozytywne :D

      Usuń
  4. Ale fajnie do tego podeszłaś,muszę pomyśleć o takim planie u siebie, bo ostatnio szybko tracę zapał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zrobienie sobie takiego planu to baaaaardzo duże ułatwienie :P

      Usuń
  5. Zużyłam właśnie szampon z czosnkiem i jestem nim zachwycona <3 powstał post o nim. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te tabletki na skórę właśnie kończę i powiem ci że są dobre i działają :) sama może podejmę takie wyzwanie tym bardziej że moje kudły aż się proszą :D

    OdpowiedzUsuń