BALEA - Maseczka do twarzy peel -off oszczyszczająca

16:33:00



Podczas zakupów w DM, wpadła mi w ręce maseczka do twarzy firmy Balea. Nie miałam zbytnio czasu, ani nawet nie myślałam o tym, by sprawdzać składy tego co kupuję, więc nawet nie zwróciłam uwagi, że ma ona na drugim miejscu w składzie alkohol.

Dlaczego o tym mówię? Bo właśnie to silny zapach alkoholu jest wyczuwalny zaraz po otwarciu maseczki. Na szczęście, po aplikacji maski na twarz, smrodek ten znika i maska zaczyna pachnieć dosc przyjemnie. Oprócz tego, w składzie maseczki znajdziemy też pantenol, ekstrakt z moreli oraz wodę z oczaru wirginijskiego.

balea  peel off mask
Maseczka jest kosmetykiem typu peel-off, przeznaczonym do skóry mieszanej, mającym na celu jej oczyszczenie. Zapakowana jest w ładnie wyglądającą, różową saszetkę, o pojemności 2x8ml. Kosmetyk jest przezroczystym produktem, o dośc gęstej i lepkiej konsystencji.
Maskę nakładamy ją na twarz na około 10-15minut, po czym ją zrywamy. Trzeba pamiętać o tym, by nałożyć ją bardzo dokładnie, gdyż będzie nam ją potem łatwiej zerwać.

Twarz po ściągnięciu maseczki, była dobrze oczyszczona i gładka. Maseczka ta przypomina mi maseczki peel-off firmy Marion. Mają do siebie dosc podobne konsystencje. Po zastosowaniu maseczki nie wystąpiło u mnie żadne podrażnienie, czy też uczulenie.

Za maseczkę zapłaciłam około 1 euro. Czy kupiłabym ją ponownie? Raczej nie, za tą cenę wolałabym sobie kupic maseczkę Babuszki Agafii, która o wiele lepiej się u mnie sprawdza :)

Lubicie kosmetyki Balea? Znacie ich maseczki do twarzy?

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Lubię Baleę, ale maseczek jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz żeli, miałam tylko tą maseczkę :)

      Usuń
  2. Kocham Balea, ale jakoś ich maski mnie nie kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta, to nic specjalnego, więc może i dobrze :P

      Usuń
  3. Ja i tak nie mam dostępu do Balea ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest trudno dostępna, ale widziałam, że na Allegro pojawia się coraz więcej ich kosmetyków :)

      Usuń
  4. Lubię ich kosmetyki, maseczki jeszcze nie trafiły w moje ręce, ale peel-off lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię maseczki peel-off, ale chyba najbardziej lubię te w płachcie :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ktoś chyba nieuważnie czytał posta :P :P Nie, nie podrażniła :)

      Usuń
  6. Efekty wyglądają pięknie, ale INCI przeraża niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczek tej marki jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko tą jedną i na więcej się nie skuszę :D

      Usuń
  8. Ja tylko poznałam ich żele i to dzięki tobie :* niestety innych produktów nie miałam. Nie przepadam za zapachem alkoholu w takich maskach. Niestety w większości peel-off jest on wyczuwalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię alokoholu w maseczkach, bo wydaje mi się, że podrażni mi on skórę :P

      Usuń
  9. Uwielbiam tego typu maseczki :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię maseczki peel-off :)

      Usuń
  10. Markę Balea omijam. maseczkę typu peel off bardzo lubię z Kauflandu - tania i dobra, co prawda skład zniechęca ale mimo to ja lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale z drugiej strony zniechęca mnie troszkę ten alkohol. Pewnie moja wrażliwa skóra, mogłaby się z nią nie polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej maseczki nie znam, ale uzywałam trzech innych masek Balei i każda sprawdziła się u mnie inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory nie miałam styczności z żadnym produktem Balea. Maseczki typu peel-off uwielbiam ale czy po tą sięgnę...nie wiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Tu jestem

zBLOGowani.pl

Cześc, tu Pink Lipstick.

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęc jak i treści znajdujących się na moim blogu. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Jestem na facebook

ELFA PHARM