TAG: Wolałabyś...

00:19:00

Witajcie :)
Nie mogę zasnąć i pomyślałam, że napiszę jakąś przyjemną notkę z TAGiem. No to zaczynamy!

1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
-
Chyba wolałabym wyjść bez makijażu :D

2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
-
O rany ! Ani to ani to...Ale brwi zawsze można namalować, gorzej z rzęsami.

3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?

- Oczywiście MAC

4. Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

- Ondulację :D

5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?
-
Wolałabym mieć źle nałożony podkład ;)

6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie?
- haha chyba szorty kolarskie :D

7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

- Chyba wolałabym być cała pomarańczowa :D

8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?
-
Już miałam źle obcięte włosy i płacę za to do dziś, więc wolałabym mieć zły kolor :)

9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
-
Nie używam twittera, więc mogę bez niego żyć :D

10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
- Wolałabym zrezygnować z pędzli. Bez maskary nie wychodzę z domu (chociaż ostatnio w pośpiechu zapomniałam się pomalować i zorientowałam się o tym dopiero w sklepie...było ciemno więc spoko haha)

11.Czy wolałabyś wyjść z domu ze znacznie przesadzonym makijażem oczu czy znacznie przesadzona szminka?
- Z makijażem oczu.

12.Czy wolałabyś w lato "przepalić" się w słońcu, czy wyglądać jak marchewka po złym rozprowadzeniu samoopalacza?
Już raz byłam spalona tak, że miałam na skórze wielkie bąble i nie mogłam chodzić 2 tygodnie. Wybieram samoopalacz :D

13.Czy wolałabyś pokazać się na plaży z niewydepilowanymi nogami czy niewydepilowanymi pachami?
- Ani to ani to ... nie wiem :D Chociaż pachy można schować pod ręczniczkiem haha

14.Czy wolałabyś zainwestować w jeden drogi kosmetyk czy w kilka tańszych?
-Kilka tańszych .

15.Czy wolałabyś wyjść w tłustych włosach czy z mokrymi pachami?
- Chyba z mokrymi pachami :D

16.Czy jeśli miałabyś wybierać: pozbyłabyś się kosmetyków do makijażu czy kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów?

- Kosmetyków do makijażu. O włosy muszę dbać !

17.Czy wolałabyś wyjść w bluzce, ktora odkrywa 90% twojego dekoltu, czy w spodniach ktore sa zbyt nisko wycięte?
- Bluzka

18.Wolałabyś mieć połamane tipsy czy obgryzione i poodpryskiwane paznokcie?
-Połamane tipsy, nie cierpię jak ktoś obgryza paznokcie :D

19.Wolisz używać szminkę czy błyszczyk?

  -Szminkę, nie lubię jak mi się kleją usta.

20.Wolisz YouTube czy Twitter'a?

- Youtube ;)


To tyle Moi Mili :)
Tag traktujcie z przymrużeniem oka. Pytania są z neta, sama bym takich nie wymyśliła haha.
Jeśli macie ochotę piszcie Wasze odpowiedzi.

Zapraszam do wypełnienia ankiety włosowej.

ANKIETA WŁOSOWA 

Buziaki


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Również wybrałabym kilka tańszych kosmetyków i chyba bluzkę... ;)
    Co to są za pytania? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha też mnie rozwaliły, ale na rozluźnienie i nudę w sam raz haha :))

      Usuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem, ale fajny jest :D Drugie pytanie mnie rozwaliło, co to w ogóle za wybór!? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) ktoś miał fantazję przy tworzeniu pytań :D

      Usuń
  3. Też jeszcze nie widziałam tego tagu. Chyba w końcu zrobię jakiś u siebie, tylko muszę wyszukać coś odpowiedniego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny tag pierwszy raz widzę :) ja bez maskary mogę żyć, bo robię czarną kreskę i nie widać niepomalowanych rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze jakie masakryczny ten tag haha, pierwszy raz go widzę. Masakryczny bo wybór jest strasznie trudny i chyba jakbym miała naprawdę w niektórych opcjach wyjść do ludzi to bym się zapadła pod ziemie :D Ale całkiem zabawna ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze pytania mnie zagięły, masakra haha :D Sama nie wiem co bym wybrała szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ja! niektóre pytania przyprawiły mnie o dreszcze :O Myślałam 'aa jakiś nowy tag, trzeba spróbować :D' przeczytałam pytania i.. chyba zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :D ja nie czytałam zanim go zrobiłam, robiłam go automatycznie haha

      Usuń
  8. hahaha dobry post bardzo pozytywny ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Masakryczny TAG :D Trudno sobie wyobrazić którąś z tych opcji, a co dopiero wybrać mniejsze zło :D

    OdpowiedzUsuń

Tu jestem

zBLOGowani.pl

Cześc, tu Pink Lipstick.

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęc jak i treści znajdujących się na moim blogu. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Jestem na facebook

ELFA PHARM