Truskawkowy żel pod prysznic Le Petite Marseillais

By Pink Lipstick - 00:38:00

Wiem, że na wielu blogach jest ostatnio truskawkowo, ale i ja muszę dodac kilka słów na temat nowego wariantu zapachowego, żelu Le Petite Marseillis. Zużyłam już dość sporo produktów tej marki, ich zapachy mi się bardzo podobały, natomiast ten pobił wszystko!

lpm truskawka

OD PRODUCENTA

Truskawka, którą znajdziesz w naszym żelu, zrywana jest na początku lata, kiedy w pełni dojrzeje, ogrzewana promieniami południowego słońca Francji. Przekonaj się jak ta wyjątkowa odmiana truskawki uwodzi apetycznym zapachem i pięknym, czerwonym kolorem.

Wyjątkowa delikatność – formuła, jakiej pragnie Twoja skóra

Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją delikatnym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.
  • pH neutralne dla skóry
  • Testowany dermatologicznie
  • Biodegradowalna baza myjąca
  • Wzbogacony o składniki roślinne pochodzenia roślinnego
#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato


zel lpm




MOJA OPINIA

Wiem, że jedni kochają te żele, inni nie cierpią. I w zasadzie jest tak z każdym kosmetykiem. Mnie osobiście żele LPM, bardzo przypadły do gustu, ze względu na ich ciekawe zapachy.
Do tej pory w mojej łazience królowała wersja z piwonią, ale jednak truskawa ją pobiła :D Kocham zapach truskawek, dlatego w aromacie tego żelu jestem zakochana. Jest świeży, owocowy - piękny!

Żel dobrze się pieni, nie podrażnia, ani nie przesusza mojej skóry. Akurat ja w przypadku produktów pod prysznic, nie zwracam uwagi na składy. Moja skóra na ciele nie jest, aż tak wrażliwa i mało jaki kosmetyk ją podrażnia. Konsystencja żelu jest dość wodnista, osobiście wolałabym gdyby był on gęściejszy :) No i szybko się go zużywa - zostało mi go już na dnie.

lpm truskawka

Cóż mogę napisać. Pięknie pachnie, krzywdy mojej skórze nie wyrządził :)


Jestem ciekawa czy Wy lubicie żele LPM. Dajcie znac :)
Pozdrawiam,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

50 Comments

  1. Bardzo lubię te żele, jednak ten zapach truskawkowy jest taki baaardzo chemiczny... A osobiście uwielbiam zapach truskawek! Najlepsza i tak jest piwonia LPM <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym najpierw poznać jego zapach ale za samą marką nie przepadam. Cudne zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tej marki. Miałam kilka produktów, które były wysyłane w ramach testów i wszyscy je zachwalali, a dla mnie były bublami.

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam jeden z zapachów i coś mi w nim nie pasowało....może warto spróbować bo również uwielbiam zapach truskawki.szkoda tylko że konsystencja jest dość wodnista :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jego zapach, jest taki intensywny. Ogólnie lubię się z produktami LPM

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jest tak mało wydajny, ciekawa jestem zapachu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nam tego żelu, ciekawi mnie zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę wypróbować, kocham zapach truskawek, a na tą porę roku idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię zapachy LPM, dopiero co wykończyłam wersję brzoskwiniową, teraz mam ochotę na truskawkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten żel, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie o nim do końca opinii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię ich zele ale w tych dużych opakowaniach te w małych jakoś mi sie nie sprawdzają ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Musi cudownie pachniec!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam LPM, są niesamowite i pięknie pachną. Szczerze mowiąc nie wiem jak ktoś w komentarzu mółm napisać że były bublami :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak i myślałam że zapaszek jest smaczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki o zapachu truskawki bardzo lubię o ile nie jest to zapach "chemicznej truskawki ";)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam już na kilku blogach pozytywne opnie o tym kosmetyku, może kiedyś wpadnie w moje ręce to i ja go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat mi się kończy żel pod prysznic:) chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno miałam ich żele ale dobrze ich zapamiętałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę się w niego koneicznie zaopatrzyć :D uwielbiam trsukawki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię truskawki, więc pewnie ten zapach przypadłby mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeważnie nie lubię kosmetyków o zapachu truskawek, bo mają chemiczny zapach :) Jestem ciekawa, czy ten przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Truskawy! Musi pachnieć rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie jego zapach, gdyż mam chyba brzoskwiniowy w swoich zapasach. Ciekawa jestem czy przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wypróbuję ze wzgledu na zapach!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam i zdecydowanie wolę brzoskwiniową albo morską.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszędzie słyszę o LPM, a nigdy dotąd nie miałam ich żeli pod prysznic. Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Często mam problem z truskawkowymi produktami, bo pachną sztucznie... Za to prawdziwych truskawek nigdy nie odmówię :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam gdy mój żel pięknie pachnie:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za tą marką... są lepsze na rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze żadnego żelu od nich, ale kiedyś z ciekawości na pewno po jakiś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jestem fanką takich zapachów pod prysznic. Najbardziej lubię kremowe produkty, pachnące kremowo :D
    A LPM kiedyś mnie uczulił i go zaczęłam unikać.. A szkoda, bo lubiłam brać je na wyjazdy ze względu na poręczne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie miałam ich żelów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam go już jakiś czas temu i sprawdził się naprawdę super - boski zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam truskawkowe kosmetyki, a tego jeszcze nie wypróbowałam. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też mam ten żel ale przyznam się szczerze, że wyobrażałam sobie trochę inaczej ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze ani razu nie mialam ich zeli ale po malu zastanawiam sie nad kupnem bo czytalam sporo pozytywnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj kupiłam sobie i zapach jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń