Wishlist Zaful

By Pink Lipstick - 14:31:00

Dzisiaj zapraszam Was na post z moimi zachciankami ze sklepu ZAFUL, z którego już dawno nic z niego nie zamawiałam. Przeglądając stronkę, zauważyłam, że pojawiło się w nim wiele nowych rzeczy; na przykład case'y na telefon, czy też ubrania dla mężczyzn. Widzę, że sklep poszerza swoją ofertę :)
Przejdźmy do mojej wishlisty :)

wishlist zaful


zafu


zaful


zaful



Która torebka Wam się najbardziej podoba? Zastanawiam się nad kupnem jakiejś, ale nie mogę się zdecydować :) Jeśli macie ochotę, to możecie poklikać w linki :) Będę wdzięczna :) 


Jaki macie nastrój? Dopisuje Wam humor czy może jesień Was przygnębia? :)
Buziaki,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

72 Comments

  1. Oczywiście weszłam w każdy możliwy link :D szary sweterek mi się podoba ten długi taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyglądałam się już tym torebkom. Chyba sobie jakąś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kurteczki i swetry :)Muszę w końcu jakiś zamówić :)Poklikane wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Te etui na telefon są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodobało mi się etui po prawej oraz brązowa torebka - ma ładny, głęboki kolor. Gdyby nie to że mam właśnie 2 tego typu torebki też brązowe to miałabym wymarzony egzemplarz! ^^ ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najbardziej mnie kusi ta brązowa :D Nie mam żadnej dużej torebki :)

      Usuń
  6. Case na telefon genialne:)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy.. podoba mi się wszystko :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne to liściaste etui :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy etui i biały sweter z czarnymi dodatkami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Case'y są piękne! Ogólnie fajne rzeczy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sweterki są śliczne :) Poklikane oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja poszukuję sweterków! Muszę przejrzeć zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi sie okrycia wierzchnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te casy :D zawsze ubolewam, że na mój telefon jest marny wybór, bo to model biznesowy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz, że ja pierwszy raz słyszę o tym sklepie! Warto tam kupować i zaglądać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że warto :) Jak dla mnie mają dobre jakościowo ubrania, choc wiadomo, że i buble sie trafią :))

      Usuń
  16. Niesamowite są te covery !!! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Etiu sa śliczne, zachciąło mi się jakiegos na mój tel :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ramoneski i takie długie swetry :) Chociaż ja zawsze celuję w ciemne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta pierwsza czarna torebka ma ciekawą fakturę :) Lubię ten sklep, zawsze można wyszukać w nim coś ciekawego i niebanalnego :) Poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ubrania i dodatki ładne, ale nie ufam Chińskim sklepom, tym bardziej, że z postów o Zaful nigdy nie mogę dowiedzieć się nic o jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Jakośc jest dobra, ale gorzej z rozmiarem moim zdaniem :)

      Usuń
  21. Uwielbiam takie swetrowe sukienki z golfem, zwłaszcza w kolorze cru! Wygląda się w nich bardzo elegancko!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam, że na Zaful można kupić etui na telefon. W dodatku wyglądają bardzo ładnie *_*
    Świetne swetry wybrałaś, a torebki też bardzo ciekawe. Przydałaby mi się jakaś większa torebka, bo w moich nie mieszczą się zeszyty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam zdziwiona, bo dawno tam nie zaglądałam :P Właśnie i mnie by się jakaś duża torba przydała, bo mam same małe :D

      Usuń
  23. Cudne sweterki ostatnio zapalałam miłością do ciepłych, dużych swetrów 😁 Klik 😋

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny biało-czarny sweter,ramoneska (choć widzę tam bordową,też super) i marmurkowe case na telefon :)
    poklikane wszyyystko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kilka ciuchów z chińskich stronek i niebyłym zadowolona z ich jakości wiec zerwalam z nimi współpracę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweterek z biało-czarnym splotem - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurteczka z futerkiem świetna :)
    Poklikałam we wszystkie linki i również jeśli będziesz miała ochotę mi pomóc to kliknij w banery reklamowe na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasnoszara ramoneska i brązowa torba w środku najbardziej przypadły mi do gustu :) Poklikam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne etui na telefon i sweterki<3
    Jednak marmur wymiata:))


    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jest ta pierwsza kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebki mi się bardzo podobaja😁 w szczególności ta środkowa😁

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza kurtka świetna, trzecia również bardzo mi się podoba, ogólnie świetne rzeczy wybrałaś:) poklikane wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. widzę że praktycznie na każdym blogu wishlista 0 chyba czas na moją :D
    oczywiście klikam

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie torebki chciałabym mieć w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń