Wishlist Gamiss + najdziwniejsze kapcie świata!

By Pink Lipstick - 21:09:00

W dzisiejszej 'chciej liście' z rzeczami ze sklepu GAMISS, chciałabym Wam pokazać produkty, które wpadły mi w oko, a także przedziwne kapcioszki :D Ciekawa jestem co o nich pomyślicie :D


gamiss bag


KLIK | KLIK | KLIK


poszewka gamiss



KLIK | KLIK | KLIK


pantofle gamiss







KLIK | KLIK | KLIK


BONUS :D Napiszcie o nich myślicie; Brzydkie? Ładne? Obrzydliwe? Śmieszne?  :P

kapcie ryby



Coś Wam się spodobało z mojej chciej listy? :) 
Buziaki,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

59 Comments

  1. Nie mogłabym nosić takich kapci , ludzie by na mnie dziwnie patrzyli :D
    pomagam - 16,50$, 20,93$, 13,20$, 4,60$, 8,60$, 13,74$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te włochate co wczoraj widziałyśmy milion razy ładniejsze, choć takie niezadbane xD ale mani miało ahahah :D
    Wybrałaś bardzo ładne torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziwne kapcie,nie założyłabym pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapcie ryby nie podobają mi się :/
    Ale pozostałe rzeczy bardzo, szczególnie druga torebka oraz pierwsza i trzecia poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) A kapcie chyba mało komu się podobają :D

      Usuń
  5. hahahah! Klapki są niesamowite! Mąż mi ostatnio je pokazywał, albo jakieś podobne! Uważam, że trochę obrzydliwe XD Poklikane! Buziaki!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te włochate super są ale te rybie hmm dziwne i napewno oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszewki na poduszki mi się spodobały :) i te torebki :) a co do klapek to według mnie okropne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jedna z torebek do mnie przyjdzie, wiec zobaczymy jakie są jakościowo :)

      Usuń
  8. Te ryby to jakaś żenada :P Fajna torebka ta w środku, ale droga jak na chińszczyznę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :P No tak, te sklepy do najtańszych nie należą :)

      Usuń
  9. Podobają mi się sweterki, kapcie mam już upatrzone ;) poklikane wszystko, pomagam :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie te ostatnie są obrzydliwe ;)
    podobają mi się te szare kapciuszki - myśle o nich, żeby je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne torebki :)
    Kapcie są beznadziejne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Burgundowy sweterek i poszewki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne poszewki, mogłabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek z golfem i torebki, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahahahaha co za kapciuszki :D torebki jednak bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane :)
    Poklikasz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterki najbardziej mi się spodobały z Twojej listy a kapcie... To chyba jakiś żart :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Rybcie śmieszne!! Hihihi:) Uwielbiam poszewki z tropikalnym wzorem :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach te torebki, co tydzień można by nową kupować ... no dobra co miesiąc by wystarczyło :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne rzeczy... znaczy oprócz tych rybich kapci :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzecia torebka czarna jest przepiękna ! Kapcie w kształcie ryb totalnie nie w moim guście , ale śmieszne chciałabym kiedyś spotkać na ulicy w takich :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzuciłam okiem na sweterki :) całkiem fajne są :) szukam ostatnio jakiegoś ładnego swetra i na nic nie umiem się zdecydować :). Kapcie straszne są :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się torebka nr 3 i wszystkie poszewki na poduszki <3 Są rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. haha widziałam ostatnio te ryby :D myślę, że byłyby ciekawym prezentem dla kogoś kto ma duże poczucie humoru :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebki spoko, ale te kapcie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  26. No te ostatnie kapcie coś okropnego :D
    Ale za to futrzane spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebki wpadły mi w oko, są bardzo fajne. Ale te rybie kapcie mnie przerażają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Amazing Bags & that sleepers are cool.
    I am your new follower, hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  30. Te kapcie są przesłodkie! Poduszki to bym wszystkie zgarnęła- CUDA!<3
    oczywiście:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha :D Chyba nie widziałam jeszcze gorszych kapci. W ogóle ciekawe jak to jest mieć w nich stopę, skoro to wygląda na takie plastikowe ;p Co innego za to te mięciutkie kapcie u góry wpisu ♥
    Bardzo spodobały mi się poszewki na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne propozycje, niebieski golfik super,kliki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Łeeee te kapciochy są ohydne :D Poszewki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny bordowy sweterek! Teraz mam fioła na punkcie tego koloru! :)

    OdpowiedzUsuń