BELL - All Day& Night - żel rozświetlający do twarzy i ciała

By Pink Lipstick - 15:49:00

Jestem ciekawa czy lubicie błysk na skórze. Na rynku możemy spotkać balsamy z rozświetlającymi drobinkami, które mają wiele zwolenniczek, jak i przeciwniczek. Ja dzisiaj nie będę pisać o balsamie, ale o żelu do ciała z drobinkami firmy BELL. Do tej pory nie miałam takiego kosmetyku i byłam ciekawa jak się u mnie spisze.

BELL  zel rozswietlajacy do twarzy i ciala


Od producenta

Blask piękna zamknięty w tubce. Pigmenty perłowe zawarte w formule żelu subtelnie rozświetlają skórę, a gliceryna nawilża i zmiękcza naskórek. Żel pięknie rozświetli zarówno twarz, jak i resztę ciała. Stapia się ze skórą i z powodzeniem można go stosować z innymi produktami. Omijać okolice oczu.

BELL zel rozswietlajacy do twarzy i ciala
Moja opinia

Żel znajduje się w czarnej, plastikowej tubce, ozdobionej złotymi detalami. Konsystencja żelu jest gęsta i lekka. Bardzo szybko się wchłania, zostawiając na skórze same drobinki, które bardzo ładnie mienią się pod światło.
Drobinki te są koloru srebrnego i są dość duże, dlatego też nie próbowałam używania żelu na twarz. Wydaje mi się, że wyglądałaby na pokrytą brokatem.

Kosmetyk po wyciśnięciu z tubki jest koloru brzoskwiniowego. Gdy wmasujemy go w skórę, dopasowuje się do jej kolorytu, nie zostawiając uczucia lepkości. I dlatego ja, nazwała bym go raczej balsamem/kremem z drobinkami niż żelem, ponieważ żel kojarzy mi się z czymś klejącym. Choc może to tylko moje wyobrażenia :D

BELL zel rozswietlajacy do twarzy i ciala

Produkt ślicznie pachnie. Przypomina mi zapach czegoś słodkiego. Mam wrażenie, że jest to zapach gumy balonowej  :)
Myślę, że taki kosmetyk będzie idealny, gdy chcemy dodac opalonej skórze troszkę błysku, albo gdy wychodzimy na wieczorną imprezę (i chcemy błyszczec jak gwiazdy :D ).
Robiłam 'test tarcia' :D i po nałożeniu żelu, a późniejszym wyschnięciu, próbowałam ścierac go ręką. Powiem Wam, że bardzo dobrze trzymał się skóry, a brokatu nie schodziło z niej wiele. Także super!

Nie wiem czy ta seria kosmetyków jest jeszcze dostępna, ale jeśli żel Was zaciekawił, to możecie szukac go w Biedronkach. Jego cena to około 10zł :) Kolejny raz przekonałam się, że firma Bell ma tanie i dobre jakościowo kosmetyki :)

BELL zel rozswietlajacy do twarzy i ciala

Jakie są Wasze ulubione produkty Bell? Jestem bardzo ciekawa :)
Buziaki,
Pink Lipstick
i

  • Share:

You Might Also Like

44 Comments

  1. Bardzo ciekawy produkt
    Nie miałam go, ale lubię latem produkty z drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, ciekawy jednak nie jestem do końca przekonana

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze fajnie sie sprawdzi na nogi i ramiona ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt :) Na lato w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Bell mam całą jedną pomadkę ale fakt świetnie się spisuję i ma ładny odcień. Myślę że taki żel rozświetlający świetnie się spiszę na Sylwestra :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go oddałam kuzynce ona lubi takie rzeczy ja nie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na imprezę jak najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie błyszczy, na razie mam do wykończenia kilka rozświetlaczy, więc zakupu nie planuję, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Latem taki efekt jest wręcz pożądany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że się fajnie sprawdza, ja niestety nie mogę używać tego typu produktów, moja skóra podziękowałaby mi za to "odpowiednio" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie prezentuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie błyszczy i fajnie, że nie ściera się łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tego typu kosmetyk i stosuje tylko na nogi w dzien a jak na wieczorne wyjscie to daje jeszcze na dekolt i rece. Na twarz raczej normalny rozswietlacz. Boje sie przesadzic:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że za taką cenę można jeszcze kupić godne polecenia kosmetyki. Spotkało mnie miło zaskoczenie :)
    Wkrótce wybieram się do Polski, więc będę miała go na uwadze. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej serii miałam olejek do ust ;) całkiem fajny, choć nie wrócę do niego. Tego produktu nie nałożyłabym ani na ciało ani na twarz, nie lubię tego efektu, a co do buzi, to sama z siebie potrafi błyszczeć - uroki tłustej strefy T ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skusiłabym się na te drobinki na ręce i nogi:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz go widzę. Nie sięgałabym po niego zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak spojrzałam na zdjęcie to pomyślałam, że to pewnie jakiś wysoko półkowy kosmetyk, a to nasz rodzimy Bell! jestem w pozytywnym szoku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten produkt nie dla mnie. Nie lubię takich świetlistych :P
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo sporadycznie korzystam z kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tej serii miałam tylko olejek do ust. Ten produkt wydaje się idealny na imprezę - efekt Edwarda ze Zmierzchu akurat tam powinien się sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie, że Bell poza kolorówką wprowadził takie cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię kosmetyki tej firmy.Tego produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny produkt! Za tę cenę chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lecę niedługo do Biedronki i na pewno się za nim porozglądam :-)

    PS piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam jeszcze, ale to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem typem osoby, która posiada skórę tłustą. Pewnie się domyślasz,że z tego powodu zdecydowanie preferuję mat;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oj nie lubię takich produktów, nie lubię brokatowego rozświetlenia :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Na dłoni prezentuje się bardzo przyjemnie, jednak jak dla mnie zbyt na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne cudo, zwłaszcza na duże wyjścia :). Coś podobnego możemy znaleźć w sklepie Lush - kostki, które są masełkiem połączonym z delikatnymi drobinkami brokatu. Moja koleżanka ma i bardzo sobie chwali. Spróbowałabym chętnie czegoś takiego, choć bałabym się przesadzonego efektu, mam nadzieje, że po takim produkcie nie świeciłabym jak choinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie kosmetyki na dekolt :D i fajnie że srebrne drobinki! najczęściej są złote,a ja się lepiej czuję w srebrzystej gamie :) poszukam z ciekawości jak będę w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Produkt idealny na lato, gdy chcemy rozświetlić opaloną skórę :) Lubię różnego rodzaju rozświetlacze, jednak nie zawsze pamiętam o ich stosowaniu :) Podoba mi się subtelny efekt rozświetlenia skóry, która wygląda wtedy na zdrowszą i pełną blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk, ale zaciekawiłaś mnie nim :D Może w końcu moje nogi pierwszy raz wyglądałyby na lekko opalone, a przy okazji mieniące się od słońca :) Jakoś jak jestem w Biedronce to nie jestem przekonana do kosmetyków z Bell, a później widzę takie cudeńka w internatach :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście firma Bell zachwyca i zaskakuje ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  36. To jest fajne, ale jak dla mnie to zbędny gadżet. Absolutnie żel to nie coś klejącego, wyróżnia go po prostu to, że jest przezroczysty. Żele są fajne, bo szybko się wchłaniają. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. miałam kiedyś podobny balsam i go nie lubiłam, a teraz mojej skórze przydałby się taki blask ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Firmę Bell omijałam szerokim łukiem, ale być może to był błąd ;) trzeba będzie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń