Marion Color Star - kolorowa farba do pasemek i ombre

By Pink Lipstick - 10:40:00


Jakiś czas temu, otrzymałam  farby Color Star firmy Marion. Przeznaczone są do włosów blond, ale stwierdziłam, że spróbuję je zrobić na ciemnych włosach. Czy coś z tego wyszło?


Marion Color Star



Od producenta 

Kolorowe pasemka i ombre możesz wykonać według własnej inwencji. Mieszaj różne kolory z serii i stwórz tęczową rewolucję na głowie! Wyraź osobowość kolorem i podkreśl indywidualny styl.

W kartoniku: 2 x 35 ml = 2 aplikacje!

# ŁAGODNA I BEZPIECZNA FORMUŁA – bez amoniaku, utleniacza, rezorcyny i PPD.

# SZYBKA I ŁATWA APLIKACJA- produkt jest gotowy do użycia

# SASZETKI Z APLIKATOREM- łatwe samodzielne wykonanie pasemek i ombre

# Kolor półtrwały. Nie zmywalny w 100%. Trwałość ok. 8-10 myć.

Dostępne kolory:

Oranż, róż, czerwień, lazur, dżins, fiolet (od nienawna dostępne są też kolory pastelowe)

Moja opinia

W opakowaniu znajdują się dwie zakręcane saszetki, których możemy używac nawet po ich odkręceniu, co jest fajne, bo nie musimy nakładac na włosy całej farby na raz.
Farba przeznaczona jest do włosów blond, ale spróbowałam jej użyc na moich brązowych. Trzymałam ją na włosach przez około 30 min, po czym zmyłam. Efekt jaki uzyskałam po czerwonej farbie to lekkie przyciemnienie i czerwony poblask. Natomiast po różowej tylko błysk - kolor nie był prawie widoczny. Farba zmywa się po kilku myciach, więc nie jest trwała. Niestety, gdzieś znikło mi z komputera zdjęcie efektu jaki uzyskałam na włosach i nie jestem Wam w stanie tego pokazac. Musiałam je przez przypadek usunąc... 

Marion Color Star
W każdym razie, na ciemnych włosach uzyskacie poblask w kolorze farby. Na jasnych możecie szalec z kolorami i zrobic z włosów całą tęczę. Sądzę, że farby te są idealne na lato, bo ich gama kolorystyczna jest w wesołych kolorach :D Color Star będą też dobym pomysłem dla osób, które chcą zobaczyc się w jakimś szalonym odcieniu, a nie chcą utrzymywac koloru na długo. A także dla tych, którzy chcą zrobic sobie kolorowe pasemka, ombre czy po prostu same końcówki.

Cena farby to około 7-8zł.

Używałyście już tych farb?
Pozdrawiam,
Pink Lipstick

  • Share:

You Might Also Like

38 Comments

  1. Ja już nie farbuję włosów od prawie dwóch lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie masz zdjęć sprzed koloryzacji i po :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też żałuję, musiałam je usunąc przez przypadek :(

      Usuń
  3. Szkoda, że zaginęły Ci zdjęcia efektów, bo jestem ciekawa, jak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo żałuję, to był po prostu błysk :)

      Usuń
  4. O kurka, a tak liczyłam na zdjęcie z efektem. Myślałam ostatnio o takich farbach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa takie farby :) Możemy miec na chwilę wybrany kolor:)

      Usuń
  5. Nie skusiłabym się na nie ze względu na moje ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdedycowanie bardziej nadają się do blond włosów :)

      Usuń
  6. Eee to u mnie nie wyjdzie :D szkoda że nie masz tych zdjęć z efektem po :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma zdjęć, ale mogę się domyśleć efektu - chyba wyszło coś podobnego jak u mnie przy płukance różowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Tylko, że po płukance miałaś mocniejszy efekt :)

      Usuń
  8. U mnie nie wyjdzie, podobnie jak te płukanki z Delii, a szkoda trochę:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam czegoś takiego :) Boję się jednak że to końca mi się to nie zmyje :( Puder się nie sprawdza a te wszystkie szamponetki są jak dla mnie nie pewne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Od czasu do czasu fajnie spróbować jakiegoś kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda ale ja bym sie nie odważyła

    OdpowiedzUsuń
  12. Korcą mnie, ale właśnie obawiam się tego braku efektu tak naprawdę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam nigdzie tych farb u siebie. Sama myślałam czy sobie jakiś końcówek nie zrobić, ale z drugiej strony szkoda mi niszczyć włosy :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Własnie miałam plan na wakacje sobie zaszaleć i jestem ciekawa efektu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ciemne włosy, więc nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam na rozjaśnione końcówki, niestety spłukuje się u mnie tak szybko, że szybko wróciłam do Live ze Schwarzkopf :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fioletowej nie było widać widać ogóle A niebieska wyszła Zielona. Nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się takie kolorki włosów ale jeszcze się boję takie zrobić. Może w końcu się odważę.
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam, ale także mam ciemne włosy - efekty niemal żadne... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam tak odważnych kolorów na swoje włosy, jednak muszę przyznać, że bardzo podobają mi się niecodzienne kolory na włosach innych dziewczyn. Ja niestety nie jestem na tyle śmiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szaleństwo kolorów ;) ja na razie pozwoliłam sobie tylko na kolorowe plukanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj szkoda, że zdjęcie zniknęło, bo chciałam zobaczyć efekt jaki uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. podobają mi sie letnie szaleństwa ale w mojej pracy odstępstwa od kolorów naturalnych włosów nie są mile widziane , a rż czy fiolet nie występie w przyrodzie naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna opcja na lato :) Ja niestety mam za ciemny kolor włosów na takie eksperymenty :P

    OdpowiedzUsuń
  25. MMP? Warto sprawdzić www.mmp.net.pl - w ofercie mają farby wysokiej jakości. Polecamy.

    OdpowiedzUsuń