Moje zakupy z DM | Balea + coś dla Was

By Pink Lipstick - 15:02:00

Hej!

Odwiedziałam wczoraj DM na Słowacji, ale powiem Wam szczerze, że nie ma tam za dużego wyboru jeśli chodzi o produkty Balea. Zanim tam pojechałam, sprawdzałam sobie asortyment niemieckiego DM i jest on o wiele bogatszy. Liczyłam na to, że kupię żele o zapachu waty cukrowej, no ale ich nie było.
Zobaczcie co kupiłam.

Mydełka: Melon, Papaya i dwa z błyszczącymi drobinkami

balea

Żele pod prysznic: Frezja i Marakuja, Mandarynka i Guawa, dezodorant Pink Pomelo - kupiłam dwa, drugi już w użyciu :))

balea

Żele pod prysznic: Arbuz, Cytryna i mięta,  Brzoskwinia i Lilia Wodna - ten zestaw będzie dla Was :)

balea

Maseczka Pee-off. Lubię tego typu maseczki, więc kupiłam, żeby zobaczyc czy warto.

balea

Jak widzicie dużo tego nie ma, bo wyboru zbyt dużego nie było. Myślałam, że będą tam dostępne szafy P2 i Trend It Up - niestety nie. Chyba trzeba się wybrac do Niemiec :P

Za chwilę wrzucę posta z rozdaniem, w którym będziecie mogły wygrac wyżej pokazane żele Balea :) 

Buziaki


  • Share:

You Might Also Like

15 Comments

  1. Żel mandarynka i guawa musi być świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja u siebie tutaj w PL mam mały sklepik i sprzedaje produkty Balea :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! :) Na Słowacji ceny są dwa razy droższe niż w DE i w dodatku jest mały wybór :(

      Usuń
  3. oo.. aktualnie używam sobie żelu z marakują. Faktycznie żele bardzo fajnie pachną, choć na dłuższa metę przesuszają mi skórę. Staram się ich za każdym razem nie używać i jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety składy nie są jakieś rewelacyjne, ale żele nadrabiają zapachem :D

      Usuń
  4. ciekawe te żele i ta maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy mają ciekawe, a maseczka pójdzie dziś w użycie ;P

      Usuń
  5. Ten arbuzowy żel bym chciała :D nie miałam chyba żadnego kosmetyku w takim wariancie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam zapach arbuza :) Niestety, faktycznie jest rzadko spotykany :)

      Usuń
  6. Ja właśnie planuję zakup zeli do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mnie one kuszą a kupić nie ma jak :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kosmetyków marki Balea <3

    OdpowiedzUsuń