Szminka MAC Ruby Woo i jej bardzo tani zamiennik - porównanie

By Pink Lipstick - 16:56:00

Hej! Ruby Woo była pierwszą pomadką z MAC, w której się zakochałam. Jej piękny, welurowy kolor niezmiernie przypadł mi do gustu. Pewnego razu moje marzenie się spełniło i czerwona pięknośc wpadła w moje ręcę.

Przeszukując swoje pomadki, wpadła mi w ręce konturówka Essence w odcieniu 14 Femme Fatale. Pomyślałam, że użyję jej razem z Ruby Woo. To był strzał w 10!  Porobiłam kilka swatch'y i stwierdziłam, że są bardzo podobne.

essence femme fatale

Ruby Woo jest chłodnym odcieniem czerwieni i posiada niebieskie podtony, dzięki czemu zęby wydają się przy niej bielsze. Duży plus!
Szminka jest tępa w nakładaniu, ciężko nałożyc ją pędzelkiem. Posiada wykończenie 'retro matte'. Jest to pomadka, która u każdego wygląda inaczej. Przy mojej chłodnej cerze, wydobywają się z niej zimne tony.

mac ruby woo

Szminka wygląda na ustach niesamowicie aksamitnie, welurowo. Utrzymuje się na ustach spokojnie 7 godzin. Jesli nic nie jemy - dużo więcej. Jest bardzo mocno napigmentowana, a jej barwnik wpija się w usta. Nie odbija się na szklankach, nie zostawia po sobie śladów ;)) Do tego pięknie pachnie wanilią.

Jak każda standardowa szminka MAC kosztuje 86zł. Myślę, że to niewiele, ponieważ taka szminka posłuży nam na długo. Akurat w tym przypadku, cena idzie z ogromną jakością.

essence femme fatale

Wiem, że Rihanna nosiła tę pomadkę. Byc może dlatego stała się ona jedną z kultowych czerwonych szminek, o której zamarzyło wiele z nas. Na wzór Ruby Woo powstała wersja z linii Rihanny - Riri Woo.


Kredka Essence w kolorze 14 Femme Fatale jest nieco cieplejsza niż Ruby Woo. Jak dla mnie wpada bardziej w malinowy kolor i jest mniej intensywny niż kolor Ruby.
Różni ją też fakt, że nie jest aż tak bardzo matowa jak szminka z MAC. Co do trwałości, to utrzymuje się ona na ustach około 3-4 godziny. Jesli coś jemy/pijemy to schodzi z ust dośc szybko.

mac ruby woo

Ja posiadam jeszcze wersję kredki w starej formule, gdzie jest ona bardzo miękka, satynowa. Bardzo łatwo rozprowadza się ją na ustach (łatwiej niż Ruby Woo - nie jest tak sucha). Od jakiegoś czasu możemy kupic nowe wersje tych kredek. Mam dwa inne kolory i już nie są takie mięciutkie. Nie wiem, więc jak jest z tym kolorem w nowej formule. Koszt konturówki to około 5zł.
Pojemnośc szminki z MAC to 3 gramy, a kredki Essence to 1 gram.

essence femme fatale

Podsumowując, jeśli szukacie czegoś bardzo podobnego do Ruby Woo za jakże śmieszą cenę, to polecam rozejrzec się za kredką z Essence. Powiedzcie same, czyż nie są podobne?

Jeśli macie troszkę więcej pieniążków i chcecie zainwestowac w coś lepszego, co posłuży Wam na dłużej, to gorąco polecam uniwersalną czerwień z MAC.

I na koniec małe porównanie na ustach. Jak możecie zobaczyc na poniższych zdjęciach, nie widac między nimi ogromnej różnicy. Moje spostrzerzenia napisałam wyżej, a decyzja co do zakupu należy do Was :)

mac ruby woo swatch
Górna warga: Essence 14 Femme Fatale | Dolna warga: MAC Ruby Woo

mac ruby woo swatch
Górna warga: Essence 14 Femme Fatale | Dolna warga: MAC Ruby Woo

Macie Ruby Woo? Jaka jest Wasza ulubiona pomadka z MAC? 



  • Share:

You Might Also Like

31 Comments

  1. Faktycznie są bardzo podobne, obie to piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kredkę i pomadkę, razem tworzą zgrany duet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękjne, intensywne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega podobne. Kolory mają piękne. Świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dlatego można wybierac według ceny :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze pomadek MAC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe spostrzeżenia:) ja jeszcze nie używałam tak intensywnych odcieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nudziakami nie przepadam, za to kocham mocne kolory :D

      Usuń
  7. Na ustach różnicy między kolorami nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście sa podobne. Co do jakości mac, chodzą pogłoski że wcale nie jest tak dobra jak wszyscy mówią;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno matowe pomadki z Mac są o wiele lepsze niż te z innymi wykończeniami. Z tego co czytałam i oglądałam filmiki to matowe najdłużej się utrzymują na ustach :) Chociaż jak z wszystkim pewnie nie u każdego się sprawdzają :)

      Usuń
  9. Bardzo są podobne do siebie :) lubię produkty essence i czerwień też. Nie inwestuje w drogie pomadki do ust bo moje usta wszystkie szybko zjadają, więc dla mnie jest to nieopłacalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jasne. Szkoda wydawac pieniążków, lepiej kupic sobie za to coś innego :)

      Usuń
  10. Ale cudnie prezentuje się na ustach :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zdjęciach wyglądają na bardzo podobne :) Szminki MAC od dawna mi się marzą, ale jakoś nie mogę sie przemóc, żeby wydać na nie tyle kasy :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podobają te odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. różnica jest minimalna, na ustach niewidoczna. nie mam żadnej pomadki MAC

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są bardzo do siebie podobne :) szminka jest kultowa i brakuje jej w mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Ruby Woo i używam do niej konturówki 513 z Golden Rose, spróbuj też kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zamiennik ♥ Przepiękny odcień ;) Zapraszam do mnie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ustach nie widać żadnej różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń