Nowości z Klubu Elfa Pharm

By Pink Lipstick - 15:42:00

Hej!

Jakiś czas temu zostałam członkiem klubu Elfa Pharm. Jak już pewnie widziałyście na wielu blogach, osoby należące do klubu dostały kosmetyki - upominki od wyżej wymienionej firmy. Niesamowicie cieszę się, że mogę ich wypróbować, bo jeszcze nie miałam żadnego, a od bardzo dawna mnie kusiły.

o'herbal

W paczuszce dostałam torbę z logo firmy, z której najbardziej ucieszyła się moja Mama. Cytuję: "Będę miała porządną torbę na zakupy" :D haha :)

Oprócz tego w przesyłce znalazły się:

  • Nawilżający balsam do ciała aloesowy O'Herbal 

o'herbal

  • Krem do rąk i paznokci odmładzający Vis Plantis

elfa pharm

  • Peeling enzymatyczny papaja+kamelia Vis Plantis- będę go dzisiaj używała pierwszy raz. Do tej pory używałam tylko dwóch peelingów enzymatycznych, w tym jednego bubelka.

elfa pharm

  • Peeling do ciała nawilżający z filtratem ze śluzu ślimaka Vis Plantis

elfa pharm

  • Szampon i odzywka wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku O'Herbal - wzięłam sobie te małe buteleczki w podróż. Pierwsze wrażenie po ich użyciu jest jak najbardziej na plus.

elfa pharm

Dostałam też ulotkę, na której znajdują się wszystkie szampony i odżywki dostępne w sprzedaży. Pomyślałam, że ją wrzucę. Może kogoś zainteresują. Mnie wpadł w oko szampon z ekstraktem z mięty. Miałyście?

elfa pharm

elfa pharm

elfa pharm

Rzeczą, która mnie pozytywnie zaskoczyła to zapachy kosmetyków. Krem do rąk pachnie obłędnie! Za jakiś czas na pewno coś więcej o wszystkich z nich naskrobię :)

Kto z Was również dostał paczuszkę? 

  • Share:

You Might Also Like

29 Comments

  1. Ja bardzo polubiłam się z kremem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczucha, czekam na opinie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawił mnie ten zestaw szampon i odżywka do włosów.
    Miłego testowania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od dawna ciekawiły te kosmetyki do włosów :) Super, że je dostałam w mini buteleczkach, bo u mnie ciężko z doborem czegoś do włosów :)

      Usuń
  4. Paczka wypasiona, mam szampon ale jeszcze go nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Paczucha świetna :) Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi :)

      Usuń
  5. ciekawe produkty. Ja do tej pory z ich oferty miałam tylko Żel micelarny, który lubię.
    Wysłałam także zgłoszenie do klubu. Może i mi się uda przetestować te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało :))Ja nie miałam jeszcze nic, ale teraz mam masę testowania :))

      Usuń
  6. A ja myślałam że ten balsam to szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najciekawszy dla mnie jest peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemnych testów i samych pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie jestem w trakcie testów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam próbki balsamu ślimavzkowego. Super jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam taką paczkę. Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam odżywkę tej marki, ale niestety nie byłam zbyt zadowolona z działania:( okazała się bowiem średniakiem..

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem w trakcie testowania tych nowości, balsam i peeling enzymatyczny skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, fajnie by było je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paczka jak najbardziej udana :) życzę również udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń