Babuszka Agafia - Jajeczny szampon do wszystkich rodzajów włosów

By Pink Lipstick - 21:15:00

Hej! Kilka postów temu pisałam o swoim ulubionym szamponie z serii Babuszki Agafii. Dzisiejszy post poświęcony jest jego bratu, z którym nie do końca się polubiłam :)

szampon babuszki agafii


Od producenta


szampon babuszki agafii

Proteiny jajeczne, wchodzące w skład szamponu, intensywnie odżywiają włosy i skórę głowy, proteiny pszenicy regenerują strukturę włosów. Specjalnie dobrane  ekstrakty i oleje z zimnego tłoczenia wzmacniają i chronią włosy przed uszkodzeniami.

Babcia Agafia radzi:
„Żeby włosy bogatsze i piękniejsze się stały to je podkarm: żółtko jajeczne z olejkiem  pachnącym zmieszaj, głowę obsmaruj i ciepło otul – a w Twoje włosy siły wejdą”

Produkt nie zawiera: SLS, parabenów, silikonów, PEG, składników pochodzących z przerobu ropy naftowej

Składniki aktywne:
Proteiny jajeczne – najcenniejsze witaminy i minerały, niezbędne dla odżywienia i wzmocnienia włosów znajdują się w żółtku. To w nim jest mnóstwo witaminy A oraz witamin z grupy B i kwasu foliowego, a także przeciwutleniaczy: witamina E i beta-karoten. W żółtku znajdują się również nienasycone i nasycone kwasy tłuszczowe, a także potrzebne włosom żelazo i fosfor.

Proteiny pszenicy – hydrolizowane proteiny pszenicy zawierają bogactwo kwasów tłuszczowych, witaminę E, minerały. W kosmetykach do włosów proteiny pszenicy mają działanie nawilżające i wygładzające.

Nagietek – normalizuje pracę gruczołów łojowych skóry głowy

Olej z dzikiej róży – odżywia, nawilża i uelastycznia włosy

Olej rokitnikowy -  wzmacnia włosy i pomaga powstrzymać ich wypadanie. Jest naturalnym blokerem promieni UVA i UVB.  

Sposób użycia:  
nanosimy szampon na wilgotne włosy, masujemy do pojawienia się piany. Spłukujemy wodą.  Szampon nadaje się do codziennego stosowania.źródło


Skład

szampon babuszki agafii

Aqua with infusion of Hydrolyzed Egg Protein (proteiny jajeczne), Hydrolyzed Wheat Protein (proteiny pszenicy);  enriched by extract: Avena Sativa (owies), Calendula Officinalis (nagietek), Rosa Canina (dzika róża), Cecale Cereale (żyto), Magnesium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Cocoglucoside, Guar Gum, Oils: Hippophae Rhamnoides (olej rokitnikowy), Linum Usitassimum (olej z syberyjskiego lnu), Triticum Vulgare (olej z kiełków pszenicy), Pinus Pumilla (olej z igieł syberyjskiej sosny karłowatej), Panthenol(Wit. B5), Tocopherol (Wit.E), Pyridoxine HCI (Wit. B6), Lecithin, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Polygala Vulgaris (krzyżownica zwyczajna) Benzoic Acid, Sorbic Acid, Bezyl Alcohol.

Moja opinia


Buteleczka szamponu ma pojemnośc 350ml. Zapach jest ewidentnie jajeczny, z odrobiną aromatu pszenicy.
Konsystencja jest dośc gęsta, szampon jest koloru perłowego. Cena to około 11zł. Dostaniemy go w sklepach zielarskich oraz online, np. na stronie www.skarbysyberii.pl. Taka butelka starcza mi na około miesiąc codziennego mycia włosów.

Od dłuższego czasu do mycia uzywam wyłącznie szamponów rosyjskich. Ze względu na wrażliwy skalp, musiałam odstawic wszystkie szampony z SLS, do których próbuję wracac. Znacznie wzmocniła się moje skóra głowy, dzięki czemu mocniejsze kosmetyki jej już, aż tak nie podrażniają.

szampon babuszki agafii

Moja przetłuszczająca się skóra głowy wymaga mocniejszego oczyszczenia, a nie każdy łagdny szampon daje sobie z nią radę. Tak jak w tym przypadku.
Szampon jajeczny Babuszki Agafii jest szamponem bardzo łagodnie oczyszczającym. Dlatego nie do końca się z nim polubiłam. Każdym szamponem bez SLS myję głowę tylko raz, a nim musiałam myc dwa razy, ponieważ po jednym razie włosy nie były wystarczająco domyte. W ciągu dnia szybko się też przetłuszczały. Po prostu po kilku godzinach wyglądały nieświeżo.

szampon babuszki agafii

Myślę, że ten kosmetyk sprawdzi się u osób, które nie mają problemów z przetłuszczającym się skalpem. Włosy są po nim dośc puszyste, nie są dociążone. Jak dla mnie o wiele lepszym szamponem z tej serii jest szampon OBJĘTOSC I PUSZYSTOSC, do którego właśnie wróciłam. Do szamponu jajecznego raczej nie wrócę, bo jakoś bardzo mnie nie zadowolił. Myje włosy i nic poza tym. 

Miałyście ten szampon lub inny szampon Babuszki, który sobie chwalicie?



POPRZEDNIE POSTY:

  • Share:

You Might Also Like

22 Comments

  1. Miałam inny i o nim pisałam u siebie. W ogóle rosyjskie kosmetyki są świetne👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :) Tyle, że teraz zaczynają się pojawiac wersje estońskie, które mają jak dla mnie gorsze składy :)

      Usuń
  2. świetnie, że się u Ciebie sprawdza chyba też go przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że produkcja rosyjska, a nie estońska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Jak zmienią wszystkie wersje na estońskie to nie wiem co ja będę kupowała :P

      Usuń
  4. Rosyjskich szamponów nie próbowałam, ale o wiele bardziej ciągnie mnie do masek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam maskę drożdżową, balsamy do włosów - były super :)

      Usuń
  5. Uwielbiam maskę jajeczną, może szampon też spisałby się u mnie? :D Muszę go kiedyś dorwać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro maseczka jajeczna Ci służy to i szampon może się super sprawdzic :)) Wypróbuj nie jest drogi :))

      Usuń
  6. Nie miałam produktów Babuszki, szampony nie dla mnie ale inne produkty chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie większosc rosyjskich kosmetyków się sprawdza :)

      Usuń
  7. Ja osobiście polecam mydło cedrowe z Banii Agafii ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie
    jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno już nic nie miałam Babuszki Agafii, pora to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jednn szampon od agafii ale jakiś inny, szczerze nie pamiętam który ale czeka na testy leży w pudełeczku z zapasami. Mam podobne włosy do twoich więc zobaczymy. To będzie mój czwarty produkt agafii jeśli się nie sprawdzi dam sobie chyba spokój z rosyjskimi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, u mnie akurat większosc się sprawdza. Tylko szampony są czasem nieodpowiednie dla moich włosów :)

      Usuń
  10. Szkoda,żę włosy szybko stawały się nieświeże. Niestety ja też mam taki problem z włosami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZNacznie lepiej oczyszcza wersja "puszystosc i objętosc". Ten radzi sobie z tym słabiej ;)

      Usuń
  11. Jeny jak zapach jajeczny, to niefajnie :D
    Szkoda że się nie sprawdził, lubię kosmetyki od Agafii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :D Są gorsze zapachy niż jajka :D I ja lubię kosmetyki Agafii, ale są wyjątki, które mnie nie zadowalają :)

      Usuń