ESSIE- Meet me at sunset

18:03:00

Witajcie!

Dziewczyny obserwujące mnie na Instagramie, widziały, że kilka dni temu pomalowałam pazurki lakierem Essie, o którym dzisiejszy post. Zapraszam ! :)

lakier essie

Lakiery ESSIE królują na blogach i uważam, że godne są tego zachwytu. Wystarczy jedna warstwa lakieru by pokryc całą płytkę paznokcia.

lakier essie

Posiadam mniejszą wersję lakieru (5ml), niż te w standardowej pojemności, dlatego lakier posiada wąski pędzelek. Osobiście wolę te szersze, bo szybciej się nimi maluje, ale i ten jest wygodny w użyciu.

Według producenta lakier Meet Me At Sunset, to głęboki pomarańcz, idealny na wieczorne randki na plaży.

lakier essie

Mnie jednak zastanawia ten kolor. Czy jest to czerwień z domieszką pomarańczy, czy może na odwrót? Pomarańcz z domieszką czerwieni? :)

lakier essie

Lakier na moich pazurkach utrzymuje się 5 dni, ściera się tylko przy koniuszkach paznokci, nie odpryskuje. Szybko wysycha.
Plusem lakieru jest jego blask - na paznokciach wygląda jak lakier żelowy, lub hybryda - coś pięknego!

lakier essie

Mam nadzieję, że w mojej kolekcji zagości więcej lakierów Essie! Jakie są Wasze ulubione lakiery tej firmy?


You Might Also Like

19 komentarze

  1. jak mi się podobają takie żywe kolory na cudzych paznokciach. Na swoich toleruję ostatnio tylko same nudne i zgaszone :-) w końcu będę musiała zaszaleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to maluję w zależności od nastroju :D :D

      Usuń
  2. Piękny, wakacyjny i energetyczny! Sama nie mam jeszcze ani jednego Essiaka, ale planuję zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w swojej kolekcji mam garstkę lakierów a z Essie nie mam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dośc sporo lakierów, ale Essie jedynaczek :D :D

      Usuń
  4. Zanim robiłam żelowe paznokcie bardzo lubiłam lakiery Essie - to były jedyne, które trzymały się u mnie dłużej niż 2 dni :) Piękny kolorek - taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam ani hybryd ani żelowych :) Essie są super :)

      Usuń
  5. Kolorek jest cudowny :)

    Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najczęściej sięgam właśnie po te mniejsze :D. Fajny ma odcień i zauważyłam, że podobnego brakuje mi w kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba trzeba kupic :D :D :** Mniejsze są lepsze, ja chyba nigdy nie zużyłam całego lakieru do paznokci :P

      Usuń
  7. Piękny kolorek, jednak nie odważyłabym się na niego, ponieważ odkąd pamiętam maluję paznokcie nudziakami.
    Może kiedyś to się zmieni;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest :P Może akurat :*

      Usuń

O mnie


Cześc, tu Pink Lipstick.

Miło, że zaglądasz na mojego bloga :) Jest on miejscem, w którym dzielę się swoimi spostrzeżeniami, na temat używanych przeze mnie kosmetyków.

Jestem na facebook

ELFA PHARM