Propozycje prezentów dla fanki makijażu!

By Pink Lipstick - 23:01:00

Hej!

Na kilku blogach widziałam propozycje prezentów świątecznych. Pomyślałam, że i ja coś od siebie dodam. Może trafi tutaj jakiś Mikołaj, któremu pomogę wybrac prezent dla kobiet kochających makijaż.
Z propozycji, którę pokaże, sama chciałabym coś dostac. Zapraszam!

1. Pędzle.

Przydadzą się każdej kobiecie, która wykonuje makijaż. Te solidniejsze z pewnością ułatwią nam pracę i umilą robienie make up'u.

Marki, o których sama marzę to: Zoeva, Nanshy.

ZOEVA

Zestaw 12 pędzli do oczu razem z eleganckim etui. Dostępne są TUTAJ


Zestaw 8 pędzli do makijażu oczu i twarzy. Dostępne TUTAJ



NANSHY

Pedzle te wykonane są z włosia syntetycznego. Do tego tworzone są ręcznie. Idealne dla wegan, ponieważ firma prowadzi politykę cruelty free. Żadne zwierzątko nie ucierpiało przy produkcji pędzli.

MASTERFUL COLLECTION PEARLESCENT WHITE - Zestaw 12 pędzli do makijażu twarzy, oczu i ust. Dostępny TUTAJ

GOBSMACK GLAMOROUS PEARLESCENT WHITE - Zestaw 5 pędzli do makijażu twarzy. Dostępne TUTAJ


 EYE BRUSH SET PEARLESCENT WHITE - Zestaw 7 pędzli do makijażu oczu. Dostępne TUTAJ.


2. Palety cieni.

Myślę, że każda fanka makijażu paletką nie pogardzi! Wybrałam kilka, które mi samej wpadły w oko.

ZOEVA EN TAUPE KLIK



ZOEVA COCOA BLEND KLIK


MAKE UP REVOLUTION KLIK


THE BALM NUDE DUDE KLIK


3. Pomadki.
Każda z fanek makijazu ma ich kilka lub kilkanaście. Dlaczegóż by nie powiększyc swojej kolekcji? :)

GOLDEN ROSE KLIK


ZOEVA LUXE CREAM KLIK


MAC KLIK



4.Bronzery/Róże/Rozświetlacze.
 Makijażowy freak lubi byc zmiennym. W jeden dzień woli naładac na policzki róż, w inny bronzer, a kolejnego dnia chce by gościły na nich obydwa.



THE BALM MANIZER SISTERS KLIK

THE BALM DESERT KLIK



THE BALM INSTAIN KLIK



MAKEUP REVOLUTION ALL ABOUT PINK KLIK


SLEEK MAKEUP BLUSH KLIK


THE BALM MARY-LOU KLIK

ŹRÓDŁO ZDJĘC: INTERNET

nie współpracuję z żadnym ze sklepów,linki dodałam dla ułatwienia :))


Ciekawa jestem co Wy chciałybyście znalezc pod choinką. Jakie są Wasze kosmetyczne marzenia?


  • Share:

You Might Also Like

27 Comments

  1. Fajne propozycje, wszystko by mnie ucieszyło (pomijając oczywiście to, co już posiadam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kilka rzeczy chętnie bym pod choinką znalazła ale ze wiem, co znajdę to... Klops;)

    OdpowiedzUsuń
  3. The Balm i Zoeva to chyba marzenie każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo pędzle zoevy dostałabym z wielką chęcią :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza paletka z cieniami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również <3 z reszta chciałabym wszystkie palety Zoeva

      Usuń
  6. Róże i szminki z chęcią bym przygarnęła :D Ten kolor szminki Zovea śni mi się po nocach, kiedyś o nim marzyłam, ale postanowiłam znaleść coś podobnego taniej i tym sposobem odkryłam genialnej jakości szminkę od Catrice :) Także nie ma tego złego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam takie kolory szminek jak ten z Zoeva <3 ciekawa jestem jak z ich trwałością :)

      Usuń
  7. Wszystko z wielka chęcią bym przygarnęła <3 A najbardziej pędzle Zoeva <3
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obraziłabym się gdybym którąkolwiek propozycję dostała. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nude dude chyba będzie moja ♥ Pędzle Zoeva kuszą mnie już od dawna, ale ich cena trochę zniechęca mnie do zakupu :) Paletę róży z MUR mam i polecam - są satynowe i świetnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzle Zoeva też bym chciała <3 a jak będziesz miec paletkę to zerknę na posta i pocieszę oko :D :D

      Usuń
  10. Z takich prezentów byłabym bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super propozycje, ucieszyłabym się z nowego zestawu pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sobie myślę, że w tym roku pod choinkę sama sobie prezent sprawię ;) Świetne propozycje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić lampa led z lupą . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń