Nowo odkryte kanały na YouTube :)

By Pink Lipstick - 16:14:00

Czesc :)
Chciałam się z Wami podzielic kanałami, na które trafiłam ostatnio na YouTube. 
Myślę, że warto czasem zajrzec to tych kobitek :)) 



1. ThePinkRook - przesympatyczna kobieta, robi śliczne makijaże, na jej kanale jest też wiele recenzji kosmetyków.



2. Nudziara - kolejna wesoła Pani, której uśmiech zabija ! :)




3.  BlankaLoves - powtórzę się, ale ten kanał prowadzi następny Wesołek :)) 





4. Zakochana w kolorach - wesoła Paula, która również prowadzi bloga :)




5. GlamDiva - mistrzyni makijażu <3 Wykonuje piękne prace :)




6.I love my addiction - kolejna osoba, od której można czerpac makijażowe inspiracje :) 




7. Shirley B. Eniang - zachwycam się jej urodą, nie wiem co w sobie ma, ale uwielbiam ją oglądac ;) 




8. Miss Tweed - kanał z makijażami i recenzjami :) Uwielbiam jej głos :D :D



To wszystko :) 
Znacie te kanały? Może polecicie mi Wasze ulubione?



  • Share:

You Might Also Like

31 Comments

  1. Nie znam ale już dodałam do swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O oglądam, znam i bardzo lubie. A Nudziara faktycznie ma zabójczy usmiech! Super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łohohoh czeka mnie długa noc :D
    Pozdrawiam, CapelliSani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka z nich widziałam ale żadnej nie oglądam systematycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. z tych kanałów tylko Paulę znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie :) Zapraszam trzy-piksele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość znam, ale mało kiedy oglądam. :) Maxineczki i inne takie na pewno znasz, ale może nie widziałaś Lauren Curtis i Shaaanxo, polecam :)
    Zajrzyj do mnie jak chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak założę sobie stałe łącze to również będę szukać takich perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka z nich znałam wcześniej :) fajnie obejrzeć coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widziałam do dzis żadnego z tych kanałow ale czas nadrobić zaległości. Z przyjemnoscia dołączam do obserwujacych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatna notka, zajrzę na kanały może znajdę tam co nieco inspiracji ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Z polecanych przez Ciebie kanałów znam tylko Zakochaną w kolorkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A lecę popatrzeć co to za odkrycia :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nudziare wcześniej znałam:)) mogę Ci polecić kanał nieesia25, i nissiax

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kanałów.
    Biorę się za oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem kompletną ignorantką na YT, więc lubię takie wpisy - podsuwają mi ciekawe kanały.

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś nie znam tych osobistości jeszcze :D ale w wolnej chwili je obczaje przy herbacie i ciachu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych kanałów. Ale rzadko oglądam typowo kosmetyczne filmy. Wolę lifestyle, podróże....

    OdpowiedzUsuń
  19. Nudziarę kojarzę, widziałam może jeden jej filmik :) reszty nie.
    Chyba najbardziej lubię oglądać Lauren Curtis i Shaaanxo. Robią super makijaże i są prześliczne :) a z polskich Stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych kanałów, ale z chęcią zobaczę ich kanały :)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Kochana moja za polecenie, nie widziałam Twojego wpisu wcześniej! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie które znam, lecę resztę pooglądać !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam ani jednego :) Oglądam tylko zagraniczne :]

    OdpowiedzUsuń
  24. nie znam żadnej z powyższych pań:) ale zacznę je obczajać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko Paulinę :))
    Ale szczerze mówiąc to rzadko oglądam urodowe filmiki na YT ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale muszę przejrzeć :) Może coś nowego się dowiem :)

    OdpowiedzUsuń