Maska do włosów Alterra - Granat i Aloes - Hit?

By Pink Lipstick - 12:55:00

Witajcie!

Wykończyłam opakowanie maski do włosów z Rossmanna, którą chwaliła prawie każda blogerka. Ja jednak jakoś specjalnie nie jestem z niej zadowolona. Miałam lepsze maski niż ta. 





Co obiecuje producent ? 

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości:
wartościowa kompozycja pielęgnująca z wyciągami z aloesu*, granatu* i kwiatów akacji* dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
*z kontrolowanej biologicznej uprawy.


Skład

 Aqua, Alcohol*, Cetearyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Glycine Soja Oil*(olej sojowy), Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Oil*(olej z pestek granatu), Butyrospermum Parkii Butter* (masło Shea), Carthamus Tinctorius Oil*(olej z nasion krokosza brawierskiego), Ricinus Communis Oil*(olej rycynowy), Punica Granatum Extract*, Aloe Barbadensis Extract*(ekstrakt z aloesu), Acacia Farnesiana Extrakt*(ekstrakt z akacji), Panthenol, Panthenyl Ethyl Ether, Lauroyl Sarcosine, Hydroxyethylcellulose, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil(olej z nasion słonecznika), Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronelloll**, Citral**

* składniki pochodzące z upraw ekologicznych
** naturalne olejki eteryczne





Moja opinia

Cena:około 9zł
Pojemnosc: 150ml
Dostępność: Rossmann
Zapach: owocowy, może trochę słodki, jak dla mnie przyjemny, nie drażnił mnie, gdy miała nałożoną maskę
Konsystencja: maska jest bardzo gęsta, trochę ciężko rozprowadza ją się na włosy


Maska ma działac nawilżająco, czyli obietnica producenta się sprawdza. Jak dla mnie maska nic poza tym nie zrobiła na moich włosach. Po umyciu były miękkie, gładkie i błyszczące. Produkt posiada wysoko w składzie alkohol, który za pewne pełni rolę kosnserwantu dla pozostałych składników.  

Maska jest niestety nie wydajna, a w dodatku drażniło mnie bardzo jej opakowanie. Gdy ją nakładałam, a chciałam wycisnąc więcej, sprawiało mi to dużo trudu, bo wyślizgiwała mi się z rąk. 
Wolę maski w pojemniczkach niż w tubkach.

Raczej jej już ponownie nie kupię, bo takie samo nawilżenie daje mi sok z aloesu albo siemię lniane.


Miałyście tę maskę? Dajcie znac jak sprawdziła się na Waszych włoskach :)



  • Share:

You Might Also Like

33 Comments

  1. nie mialam tego wynalzku:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie byłam zadowolona, poza tym miałam wrażenie, że ten alkohol w składzie wysuszał mi włosy:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się, że u niektórych przez ten alkohol może się tak niestety dziac :(

      Usuń
  3. Mam odżywkę z tej serii, maski nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za odżywkami jakoś nie przepadam, kupuję teraz tylko maski :)

      Usuń
  4. Średnio się u mnie sprawdziła :) Na samym początku każdy ją chyba kupuje. Nie wrócę do niej na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solo się u mnie nie sprawdziła. Wyczytałam, że można ją zużyć przed nałożeniem oleju na głowę i tak też robiłam. Ogólnie bez szału, więcej jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszałam ją ze spiruliną, bo sama też mnie nie zadowalała :)

      Usuń
  6. Ja byłam bardzo zadowolona z używania całej serii z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi diabelnie obciążała włosy... Zużyłam ją w bólach i do tej pory nie sięgnęłam po inny Alterrowy kosmetyk do włosów ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi na szczęście nie obciążała :) ja oprócz maski miała dwa szampony

      Usuń
    2. U mnie też produkty z Alterry się nie sprawdzają :/

      Usuń
  8. No, alkohol pochodzi z upraw ekologicznych, dobrze wiedzieć :D Nie zmienia to faktu, że może bardzo skrzywdzić niektóre osoby :) Osobiście nie toleruję alkoholu w kosmetykach i ta maska mogłaby mi zaszkodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się nad tym zastanawiałam jak może pochodzic z upraw ekologicznych :D widocznie może :P

      Usuń
  9. Mialam i moje wlosy bardzo sie z nia nie polubily ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to super :) może na loczkach się lepiej sprawdza

      Usuń
  10. A ja lubie tę maskę :) Dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się :) szkoda, że u mnie się nie sprawdziła, bo jest łatwo dostępna i tania :)

      Usuń
  12. Ja miałam tylko szampon z tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam produktów Alterry, a po tą maskę nie będę sięgać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy maski ALterra, teraz męczę wielki baniak od Bingo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam litrową maskę z kallosa i nie używam innych odżywek do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jej nie miałam i jakoś nie żałuję... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiem czy jest jeszcze inna wersja tego kosmetyku , ja zostawilam w Polsce maske z granatem z Alterry (tylko nie pamietam czy to byl sam granat z aloesem) i sie bardzo lubilismy wydaje mi sie że to byla wersja bez aloesu :)

    OdpowiedzUsuń