Lekcja makijażu z marką THE BALM w Perfumerii Douglas

By Pink Lipstick - 14:17:00

Witajcie!
Kilka dni temu, wzięłam udział w lekcji makijażu z marką The Balm w Douglas'ie.
 Była ona bezpłatna i miała na celu wypromowanie owej marki. Dowiedziałam się o niej przypadkowo. Podczas wizyty w perfumerii, sprzedawczyni zapytała czy mam ochotę się zapisac na taką lekcję. 
Oczywiście zgodziłam się całą przyjemnością.

Lekcja trwała około 1.5 h.  Makijaż każda z nas wykonywała sobie sama, a pani wizażystka dawała nam tylko porady. Ja jako laik w wykonywaniu makijażu, miałam z tego niezłą frajdę. 
Spodobało mi się kilka kosmetyków z The Balm, a zwłaszcza znany rozświetlacz Mery Lou oraz korektor pod oczy - tak dobrze kryjącego korektora jeszcze dotąd niespotkałam.

Oto krótka relacja zdjęciowa :) 

Na początek herbatka :) 






Bardzo spodobała mi się ta paletka, ale kosztuje dośc sporo, bo 108zł, a jest malutka :)




Ja robiłam sobie makijaż tą paletką :)


Rewelacyjny korektor, bardzo dobrze kryje i ma konsystencje musu? 


Na policzkach znalazła się Mery :) 


Mam gęste i grube brwi, więc Pani wizażystka zaproponowała mi tylko nałożenie żelu do brwi. Bardzo spodobał mi się efekt. Brwi się wypełniły i były fajnie sklejone.







Moje oko przed i po :) Mała różnica, ale jednak widoczna :)





Cieszę się, że miałam okazję uczestniczyc w takiej lekcji. 
Nauczyłam się kilku rzeczy i spędziłam miło czas :)
Pozdrawiam Panią wizażystkę :) 

Buziaki !


  • Share:

You Might Also Like

21 Comments

  1. Oczy zdecydowanie wyglądają ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, dlatego jestem za podkreślaniem oczu :)

      Usuń
  2. ile cudeniek, a oczko bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły te oczka.:) A taka lekcja bardzo ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie ! :) to prawda :) i w dodatku darmowa ;)

      Usuń
  4. No proszę, ale miałaś szczęście, że się załapałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie podkreślone oczy, zazdroszczę takiej lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie można czas spędzić przy takim czymś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci uczestnictwa w takiej lekcji, ja bardzo lubię kosmetyki tej marki, a w szczególności bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna sprawa.U mnie własnie trwa Candy, jeśli masz ochotę zapraszam serdecznie!
    Pozdrawiam, Edyta z Weekendowej Kuchenki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci wyszedl ten makijaz :) Ogolnie super lekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką chęcią wybrałabym się na taką lekcję/ Od makijażystek można zawsze nauczyć się fajnych trików.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawa lekcja :) ta paletka jest świetna, szkoda tylko, że tak dużo kosztuje.. :( makijaż świetny ! :))


    ~zapraszam na mojego bloga na KONKURS! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak ten Frta Boy? Czaję sie na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny jest :) utrzymał mi się na policzkach do końca dnia, kolor też piękny, pomiędzy brzoskwinią a różem :) buzia wyglądała po nim świeżo i dziewczęco :)

      Usuń
  13. the balm <3 coś bym chciała sobie od nich kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie lekcje, zawsze można się czegoś nowego nauczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  15. lubie the balm :) korci mnie roz dawn boy ale wolalabym cos w bardziej chlodnym kolorze mysle o Diorze lub Chanel - will see :) - zazdrszczam dnia z the balm :)

    OdpowiedzUsuń