Co mi dzisiaj przyniósł listonosz? Tyleee radości!!

By Pink Lipstick - 11:04:00

Czesc ! :) 

Wygrałam ostatnio rozdanie u Karolinki, która zrobiła mi mega prezent, przyznając mi nagrodę  :)
 Listonosz przyniósł mi dzisiaj wielką pakę, którą otwierałam z ogromnym bananem na twarzy :) 

Żadnego z tych kosmetyków nie miałam, więc będzie co testowac :)
Karolina dziękuję !!! :) 

Zapraszam bloga, jeśli ktoś jeszcze jej nie zna http://kosmetyczka-inzynierki.blogspot.com/

Zobaczcie co dostałam:) 








Tak jak widac miałam ogromny prezent na urodziny, które obchodziłam kilka dni temu :) 

Udało się Wam coś wygrac w rozdaniach ostatnio? Pochwalcie się :)
Miłego dnia !! 




  • Share:

You Might Also Like

27 Comments

  1. ohoho same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna i ogromna paka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetna paczka :) ogromnie ciekawi mnie żel pod prysznic Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow faktycznie dużo radości, pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tego:)
    Produktów Balea zawsze będę zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale mega paczka :) gratuluję i miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione ale szczere - wszystkiego wspaniałego, niech Ci się marzenia spełniają jedno po drugim ;))
    Paka ogromna, same cudownosci! Mnóstwo kosmetyków które uwielbiam, niespodzianka jest dla mnie mietowy Lpm, nie znałam tego koloru ciekawe jak pachnie :))
    Ściskam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :* zapach ma taki mydlany, lekko wpadający w cytrusy :)

      Usuń
  8. same wspaniałości- gratuluję wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sama wspaniałe rzeczy! gratuluję :) ja ostatnio wygrałam to chyba z półtora miesiąca temu ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mnie zazdrość zdzera, cudowna paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale szczęściara! Zazdroszczę!!! Ja nie mam szczęścia do wygrywania ale skoro tobie się udało, to zapraszam na moje rozdanie. Można wygrać m.in kartę podarunkową do drogerii ^^. Zachęcam również do obejrzenia pierwszego filmu na moim blogu :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka wielka paka, wspaniala wygrana gratuluje :)!
    Spoznione najlepszego i spelnienia marzen z okazji urodzin :*!

    OdpowiedzUsuń
  13. I dzień staje się piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spore rozdanie było! tyle cudowności :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow gratulacje :) same wspanialosci :)

    OdpowiedzUsuń