Moje nowości :)

17:21:00

Cześć!
Dzisiaj zapraszam na post z moimi nowościami :) Troszkę się tego nazbierało, na zdjęciach brakuje jeszcze moich zakupów z BingoSpa, ale z nimi zrobię osobny wpis, bo jest tego sporo :) 
Zaczynamy!

  • Efekt laminowania Marion - wreszcie dopadłam te saszetki, kupiłam również dla Was, będzie do wygrania w małym rozdaniu :) 
  • Chusteczki antybakteryjne do rąk z Biedronki - kosztowały z 3zł za trzy paczki, a są świetne :) Ja mam manie czystych rąk i co chwilę je myję,więc taki produkt jest mi bardzo potrzebny jak gdzieś wychodzę
  • Carex - był w kiosku po 2zł, więc żal było nie brać :)
  • Seche Vite - udało mi się załapać do akcji na FB SuperPharm, więc miałam go za grosz, ale nie umiem go nakładać - poradźcie proszę jak go nałożyć, żeby nie było plamy na paznokciu :)
  • Maska Biovax ze złotem - kupiłam ją za około 12zł w SuperPharm, używałam ją raz, wydaje się być całkiem, całkiem :)

  • Szampony Alterra 
  • Maska Alterra - były na promocji za 5,99zł więc kupiłam żeby wypróbować, niestety szampon z kofeiną więcej obiecuje niż robi 

  • Pędzelki z Biedronki i Pędzelek Essence - dostałam w prezencie od przyjaciółki. Powiem Wam, że pędzelki są bardzo mięciutkie i warte zakupu, uwielbiam ten do różu

  • GOSH - moja wygrana u http://www.bazarekkosmetyczny.pl/ - puder BB, tint do ust, szminka
  • Kredka Essence NUDE - świetna kredka, kosztowała chyba 8zł - idealna na linię wodną

  • Yves Rocher - lawendowy żel pod prysznic - prezent od cioci, pachnie świeżą lawendą
  • Maść na odciski - czytałam, że dziewczyny robią z niej złuszczające skarpetki, więc wypróbuję na pewno, bo maść kosztuje tylko 3zł

  • Gumki Invisibooble - wygrałam je na FB u https://www.facebook.com/cosmeticsfreakblog  , jak dla mnie trochę przereklamowane, ale napiszę o nich osobny post
  • Róż biedronkowy - kosztował 3zł, żal było nie brać :D 
  • Cien Kobo - był na przecenie za 3zł, więc wzięłam, niestety mój aparat ma problemy z oddaniem koloru...
  • Kapsułka do prania Ariel od Everydayme.pl

  • Maybelline - cudny miętowy lakier - kupiłam też dla Was na rozdanie !! :) 
  • Tusz do rzęs - Muse - lubię tusze tej marki, kończę jeszcze inny, więc ten czeka na swoją kolej


  • Odżywka Biovax z Olejami
  • Cece Med - szampon i odżywka

  • Gel Finish - lakier z Avon'u - kolor Wine and Dine me - oczywiście mój aparat koloru pokazac nie chce :)
  • Serum Agafii na porost włosów - użyłam dwa razy, ale przesuszyło  mi włosy, odstawiłam na kilka dni wszystkie wcierki i spróbuję go użyc na nowo

  • Naszyjnik od Rosewhole sale, który wygrałam u Moniki 
  • Pędzelki RoseWhole Sale - przepraszam za zamazane zdjęcie, zrobię z nimi osobny post :)


To chyba wszystko :) 
Buziaki 


You Might Also Like

37 komentarze

  1. żel lawendowy chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te pędzle z Biedry i sa naprawdę dobre :) Jak mi sie podobają te błyszczyki GR, mają takie fajne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pędzelki są super, a błyszczyków jeszcze nie otwierałam :))

      Usuń
  3. Potrzebowałam małych pędzelków do kosmetyczki, także przekonałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy są jeszcze w Biedronce, ale na pewno są na Ebay :)

      Usuń
  4. Mam tą maskę Biovax gold i też uzyłam ją jak na razie raz, i jak na razie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości, trochę się tego nazbierało :) Paczuszka z kosmetykami Golden Rose wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości. Pędzle z Biedronki dorwałam, a odżywkę Cece Med kupiłam babci :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te szampony z Alterry w tej chwili używam wersję nadającą objętość. Sprawdza się średnio, ale uwielbiam za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ale zazdroszczę tych pędzli ostatnich :) musze popatrzec w biedrze u mnie czy sa bo skoro mówisz ze fajne to zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem czy jeszcze będą, ale na Ebay są :)

      Usuń
  9. Super nowości :) teraz to będzie testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. znam jedynię tę maskę z granatem i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, sporo tego. Też lubię te pędzelki z Biedronki, za to maska z Alterry na moich włosach powoduje puch.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam te róże z Biedronki :) moim zdaniem jakościowo nie odbiegają od tych z Bourjois ;) czekam na recenzję kosmetyków z Gosha, bardzo mnie zaciekawiły, szczególnie puder :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nowości, oby wszystko dobrze się spisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten zabieg laminowania włosów z Marion'a ale jeszcze nie testowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo fajnych nabytkow :) Gratuluje wygranych ::)! Ten lakier Maybelline ma sliczny kolor :) Zycze udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaardzo ciekawią mnie te pędzelki, czekam na post! :))) Gratuluję rozdań! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo tego. Lubię żele Carexa, bo nie zostawiają żadnego filmu na skórze. Chyba pokuszę się o recenzję :)
    Też kupiłam sobie te chusteczki antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy go nie miałam, bo 10zł wydawało mi się dużo za takie małe opakowanie, ale warto ! :)

      Usuń
  18. Jak sprawują się saszetki do laminowania? Szczerze mówiąc słysze o nich pierwszy raz ale jestem zachwycona tym, że coś takiego jest! Moje włosy pokochałyby mnie za taki prezent :)
    +Obserwuję

    www.lifestylerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie zakupy ;D Swietne rzeczy ; ) Wspanialy naszyjnik :3
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku ile cudowności !!! Carexy uwielbiam ;D Te gumki mnie strasznie kuszą - ale po co mi skoro nie mam co wiązać ;D Ale jak mi tylko odrosną to na pewno je kupię !! :D i ten naszyjnik ♥ przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie wspaniałości z Golden Rose! <3
    A od tego serum na porost włosów, to mi zaczęły wypadać włosy ze zdwojoną siłą! ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo tego :)
    Kredka z Essence jest świetna właśnie na linie wodną , a moje włosy z szamponami i odżywkami Alterry się nie polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super nowości, naszyjnik jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi znów bardzo przypasował ten szampon z kofeiną, za to mango było u mnie nie wypałem, ale wiadomo - co włosy to opinia ;-) Z maski też byłam zadowolona, ale gdy ją trzymałam dłuższą chwilę pod czepkiem na głowie, czasem przed myciem, czasem po.

    OdpowiedzUsuń

Tu jestem

zBLOGowani.pl

Cześc, tu Pink Lipstick.

Nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęc jak i treści znajdujących się na moim blogu. (Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

Jestem na facebook

ELFA PHARM