Szampon Biovax Intenswynie Regenerujący z aloesem

By Pink Lipstick - 16:52:00

Cześć :)
Przez ostatni miesiąc używałam do włosów szamponu Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. I uważam, że jest to najlepszy szampon jaki miałam.


Co jest napisane na opakowaniu? 

Biovax to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW

Dzięki zawartości naturalnych ekstraktów i substancji ochronnych:
  • Kompozycja 100% soku z Aloe Vera i emolientów intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Zabezpiecza przed utratą wilgoci utrzymując naturalną barierę lipidową skóry głowy. Zmiękcza i wygładza włosy.
  • 100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.

Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA
- nie zawiera substancji drażniących:

  • bez PARABENÓW,
  • bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
  • bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),


Skład

SKŁAD: AQUA (Woda), SODIUM COCOAMPHOACETATE (bardzo łagodna substancja myjąca), COCAMIDOPROPYL BETAINE(substancja pianotwórcza), ACRYLATES COPOLYMER(polimer wygładzająco-zmiękczający), COCO-GLUCOSIDE(emulgulator), COCAMIDE DEA(substancja myjąca), COCAMIDOPROPYLAMINE OXIDE(Substancja antystatyczna - zapobiega elektryzowaniu się włosów), POLYQUATERNIUM-22(polimer), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE(sok z liści aloesu), NIACINAMIDE(witamina B3), LAWSONIA INERMIS EXTRACT(henna), GLYCERIN (gliceryna), ALLANTOIN(Substancja aktywna, występuje w korzeniach niektórych roślin np. fasola, soja.- działa przeciwzapalnie,łagodzi porażnienia), DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL (emolienty suche), TRIMETHYLSILYLAMODIMETHICONE(emolient suchy) (AND) C11-15 PARETH-5(emulgulator myjący) (AND) C11-15 PARETH-9 (substancja myjąca), STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO-GLUCOSIDE, PARFUM(perfum), TETRASODIUM EDTA(zwiększa trwałość kosmetyku oraz jego stabilność), CITRIC ACID(kwas cytrynowy), SODIUM HYDROXIDE(wodorotlenek sodu), METHYLISOTHIAZOLINONE (Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. ), SODIUM BENZOATE(Substancja konserwująca), LINALOOL(srodek zapachowy), POTASSIUM SORBATE(substancja konserwująca), C.I.42090(barwnik)
 

Moja opinia

Cena: regularna to około 20zł, ja kupiłam za 12,99zł na promocji w Super Pharm
Dostępność: Hebe, Super Pharm, Natura 
Zapach: zapach ma dość dziwny, nie jest drażniący i mocny, ale na początku mi przeszkadzał, jest to chyba zapach liści aloesu
Konsystencja: kremowa, o delikatnym zielonym kolorze
Wydajność: myłam nim głowę codziennie przez miesiąc, więc jest bardzo wydajny

Po miesięcznym używaniu szamponu moje włosy bardzo się wzmocniły i bardziej błyszczą. Szampon mnie nie podrażnił. Dość dobrze się pieni, radzi sobie ze zmyciem oleju.
 Uważam, że mimo tego jest bardzo delikatny. Czy zmniejszył wypadanie to nie wiem. Nie zauważyłam zmian.Ogólnie bardzo polubiłam ten szampon i na pewno do niego wrócę, ale teraz mam jego następce - szampon z olejami Biovax. Jak go wykończę to oczywiście pojawi się recenzja :) 

Miałyście ten szampon? Jak się u Was spisał?

 Przypominam o ROZDANIU

Buziaki !

 

  • Share:

You Might Also Like

35 Comments

  1. Miałam maskę do włosów z tej linii i zupełnie się u mnie nie sprawdziła :/ Dobrze, że jesteś zadowolona z tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbowałam tylko w saszetce maski , więc za wiele nie mogę powiedziec :)

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam miałam maseczkę tej marki i była przeciętna ,szampon chętnie bym wypróbowała a cięzko dogodzić moim suchym włosom;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi pomógł sok z aloesu :) włosy po nim są całkiem inne

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam szamponu z Biovaxa.. a maseczki prawie wszystkie ;D Może na wakacje kupię ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam ale bardzo chętnie kiedyś wypróbuję. Szczególnie jeśli znajdę na promocji ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam z tej serii maseczkę w saszetce i też zapach nie był najprzyjemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją miałam, ale zapach maski jest o wiele przyjemniejszy niż szamponu :)

      Usuń
  6. Miałam różne wersje szamponów z tej firmy i zawsze ten sam efekt: włosy wyglądające na tłuste. Te szampony kompletnie się u mnie nie sprawdzają niestety. Jednak fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu to szkoda :( i tutaj się sprawdza to, że każde włosy lubią co innego :)

      Usuń
  7. Szkoda, że w składzie ma glicerynę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tą maskę i też jak dla mnie dziwnie pachniała :P Szamponów z Biovaxa nie testowałam, ale boję się, że moje włosy mogą być po nim obciążone :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci, że ja mam cienkie włosy, mam ich mało i nie obciążał, ale wiadomo, że każde włosy inaczej reagują :)

      Usuń
  9. Super! Muszę przetestować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Zapraszam do mnie :)
    patrycjafashionlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie mialam szamponu z biovax'a. Jedynie maseczek używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj mialam go kupic i zapomnialam, teraz wiem po co wrocic sie do drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, ze jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam maseczkę i byłam baaaardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam maseczek, ale szamponu jeszcze nie, pewnie dlatego, że nie mam po drodze do tych drogerii gdzie go sprzedają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego szamponu, ale wydaje się przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten szampon z Biovax i to był strzał w dziesiątkę. Teraz kupiłam maskę z tej serii i jest genialna, najlepsza jaką do tej pory używałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja właśnie kupiłam sobie ten szampon, ale z serii regenerującej mam nadzieję, że też fajnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam szampon z tej serii do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z cynamonu i z henną. Też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, no ładnie, a ja go zjechałam od góry do dołu u siebie kiedyś. nie cierpię go za to, że po myciu włosy aż skrzypią, są totalnie nieprzyjemne w dotyku, poza tym nie chce się pienić, śmierdzi i plącze włosy, więc jak na szampon, który ma chronić przed wypadaniem, wypada raczej słabo ;) niesamowite, że Cię zachwycił, naprawdę jestem poważnie zadziwiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to u mnie jest wręcz odwrotnie :D widocznie moim włosom potrzeba tego składu :D

      Usuń