Szampon Baby Dream - Hit czy Kit?

By Pink Lipstick - 14:06:00

Hej :)

Zanim  kupiłam ten szampon, bardzo wiele o nim czytałam.
 Pomyślałam, że skoro niewiele kosztuje i może pomóc moim włosom to go wypróbuję.




 Skład
Aqua(woda), Lauryl Glucoside(emulgulator), Cocamidopropyl Betaine(substancja myjąca), Coco-Glucoside(emulgulator), Glyceryl Oleate(emolient), Sodium Lactate(substancja nawilżacjąca), Triticum Vulgare Germ Extract(ekstrakt z kiełków pszenicy), Panthenol, Glyceryl Caprylate(emollient tłusty), Lactic Acid(kwas mlekowy), Chamomilla Recutita Flower Extract(elstrakt z rumianku), Parfum


Cena: około 5zł
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 250ml
Zapach: dziecięcy, lekko rumiankowy
Konsystencja: szampon jest gęsty, przezroczysty

Moja opinia
No niestety, ale u mnie szampon się wcale nie sprawdził. Włosy były po nim twarde jak druty, nie chciały się rozczesywać. Cały dzień po umyciu miałam wrażenie, że są nieświeże i tłuste. Były nieprzyjemne w dotyku.
Moja skóra głowy lubi się szybko przetłuszczać, a szampon tego nie hamował, bo jest po prostu za łagodny. Moje włosy potrzebują mocniejszego oczyszczenia.
Uważam, że u osób mających problem z przetłuszczaniem włosów, czy łojotokiem się nie sprawdzi.

Lubicie ten szampon?


  • Share:

You Might Also Like

56 Comments

  1. Ja też słyszalam o nim wiele dobrego, mam ochotę spróbować jak sprawdzi się u mnie. Szkoda, ze u Ciebie wypadł tak słabo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro jest dla dzieci to musi być łagodny i delikatny, powinno się go ocenić pod kątem użycia u dziecka. Ja na pewno go wypróbuję u mojego Synka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u dzieci na pewno się sprawdzi :) dlatego piszę o sobie, bo ja go używałam, dziecka nie mam, bo pewnie i pod tym kątem też bym się wypowiedziała :)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam, ale nie wiem czy się skuszę. Cena całkiem atrakcyjna ale boję, że u mnie też by się nie sprawdził. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) zawsze można spróbować i zużyć do czegoś innego :)

      Usuń
  4. na moich włosach sprawdził się świetnie i zawsze chętnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę go wypróbować, chociaż u mnie na ogół szampony dla dzieci się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie średnio sprawdził się na włosach, natomiast jest idealny do mycia pędzli, także ma dwojakie zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma silikonow dlatego nie da sie po nim rozczesac wlosow
    tez go nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam, obawiam się, że będę miała problem z rozczesaniem długich włosów po użyciu go :/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też się nie sprawdził ;//

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam go !!! U mnie się sprawdza jak najbardziej. Stosuję go raz w tygodniu po olejowaniu i jest extra. Ładnie zmywa olej i cały brud z skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja go jeszcze nie stosowałam, przetłuszczają mi się włosy wiec szampon odpada w przedbiegach

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam i pewnie bym po niego nie sięgnęła...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie rowniez sie nie sprawdzil ;/ Wlosy faktycznie byly splatane, a skalp zareagowal podraznieniem, ale wowczas jeszcze nie wiedzialam, co go uczula ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam z nim do czynienia :o) z babydream lubię chusteczki nawilżane :o)

    ________________________
    Zapraszam na kosmetyczno-niespodziankowe candy:
    http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/06/urodzinowo-imienionowe-candy-z.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam i raczej nie spróbuję skoro nic nie robi z przetłuszczającymi się włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje włosy to aż po nim skrzypiały, ale nawet je doczyszczał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy bardzo mocno się przetłuszczają (myję je codziennie lub co drugi dzień), a ten szampon super się u mnie sprawdza :) Po umyciu nim włosów oczywiście bezwarunkowo muszę nałożyć jakąś odżywkę, inaczej włosy trudno się rozczesują, ale szampon Babydream to mój absolutny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki chyba urok BabyDreamów, że ma się po nim splątane włosy, nie do rozczesania - tak samo miałam, dlatego już BD nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już 3 opakowanie, jednak rzadko go używam, ostatnio mam podobne wrażenia jak Ty - coś w stylu jakby nie domywał mojej głowy :C

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje go polubiły, ale konieczna jest odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie się niestety nie sprawdza - za słaby...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie stosowałam go, ale raczej się nie skuszę po przeczytaniu Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. czytając Wasze komentarze widzę, że szampon ma i zwolenników i przeciwników :) jednak każde włosy lubią co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam ten szampon dla mojego synka uważam ze jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej :/ same minusy. Ja także mam mocno przetłuszczające się włosy, więc podejrzewam, że u mnie również się nie sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Włosy były sztywne, bo szampon nie zawiera SLS-ów to normlane. Ja go używam do włosów i mycia pędzli. Po umyciu głowy nakładam jeszcze odzywkę, balsam albo maskę. Potem nie mam problemu z rozczesaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dawałam odżywkę, ale i tak to nic nie dawało, sztywne włosy bym jeszcze przeżyła, ale to, że były jak nieumyte - nie :) przez moją chorobę mam bardzo wymagające włosy, jeszcze dochodzi przetłuszczanie to już w ogóle :) ale cieszę się, że u Was się sprawdza :) a nawet zazdroszczę !!

      Usuń
  28. u mnie też się nie sprawdził, natomiast lubię nim myć włosy córci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam go na początku włosomaniactwa, ale nie sprawdził się. Włosy miałam po nim dość suche, bardzo je plątał i wzmagał wypadanie. :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie to najlepszy szampon :) Nie piecze w oczy, dobrze domywa oleje, nie ma silnych detergentów i jest śmiesznie tani :D Jak wydaje Ci się, że włosy nie są wystarczająco czyste to nakładaj go, wmasowuj i zostaw na 2 minutki, żeby te lekkie substancje myjące rozprawiły się z brudem. Albo nałóż, wmasuj, lekko spłucz, nałóż drugi raz, wmasuj i spłucz porządnie. Przy drugim namydlaniu lepiej się pieni :) U mnie sprawdza się na oba sposoby. Do tego treściwa odżywka/maska i włosy jak marzenie. Spróbuj ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam, miałam 2 opakowania, ale i tak się nie sprawdził :(

      Usuń
  31. Ja używałam go przez bardzo długi czas, ale okazało się, że to on był winowajcą wzmożonego wypadania włosów u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  32. To szampon dla dzieci :D więc raczej się nie skuszę :)
    Wolę te dla dorosłych i na dodatek z tych profesjonalnych :P
    Taki to dla zdrowych włosków cieniutkich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kosmetyki z Babydream sa wogole jednymi z lepszych kosmetykow bo zawieraja najmniej chemii ja dla dzieci uzywam tylko z Rossmana(poza szamponem :)) to tak poza nawiasem :) ale akurat szamponu z tej linii nie uzywam a to dlatego ze corka nie daje czesac wlosow no i teraz wiem ze dobrze ze go nie kupilam bo bylby cyrk przy czesaniu :) a na łojotok polecam olejek z drzewa herbacianego kosztuje grosze a efekt ekstra ja mam problemy z łojotokiem również na twarzy i efekt utrzymuje sie juz ok miesiaca a na skore glowy musze zabieg powtorzyc bo juz widze ze przestaje dzialac :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również go nie polecam do przetłuszczającej się skóry głowy.
    Potrzebuje oczyszczania a nie zapychania .

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje włosy też go nie polubiły. Do tego ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja używam szamponu dla niemowląt innej firmy, też znalezionego w Rossmanie i jest duużo lepszy niż te rzekomo o właściwościach leczniczych. Szampon ma przede wszystkim myć! Reszta to zadanie odżywek. :>

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie włosy po tym szamponie strasznie skrzypiały, uzywam go wiec do mycia pedzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. to dobrze, że się na niego nie skusiłam, bo też bym pewnie miała problemy z rozczesaniem moim cienkich, skłonnych do plątania włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja go bardzo lubie uzywac jednak raz na czas. Przy czestym, regularnym stosowaniu faktycznie robi placek na lepetynie :(

    OdpowiedzUsuń
  40. nie mialam tego szamponu nigdy :) po twojej opini chyba nie skorzystam lubie miec miekkie wlosy i latwo sie rozczesujace :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/porto-istana-sardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój bratanek używa tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z dziecięcych szamponów to ja znam tylko żółte Bambino :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Umyłam nim raz włosy i więcej się nie skuszę, ale używam go do mycia pędzli i w tym wypadku radzi sobie bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam uraz do dziecinnych kosmetyków, więc na pewno nie wypróbuje by sprawdzić na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie się sprawdza... do pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja nawet nie sięgam po takie szampony, skoro są przeznaczone dla dzieci to im je zostawię :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi robił siano z włosów ale podejrzewam ze to nie jego wina tylko tego ze używam szamponów z silikonem. :) jest delikatny i dobry do mycia pędzli. Dodaje do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. używam regularnie ale nie do każdego mycia, moje włosy bardzo go lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bardzo lubię, chwalę sobie go już od dawna :) Nie wyglądają ciekawie włosy po nim, ale odżywka lub maska działa cuda, także delikatny szamponik się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń