Woda brzozowa Isana - Rossman

By Pink Lipstick - 17:45:00

Witajcie!

Dzisiaj opisze działanie wody brzozowej. Ja używam wody brzozowej od jakiegoś czasu i jestem z jej działania bardzo zadowolona.


Do tej pory miałam tylko wodę brzozową z Rossmana firmy Isana, więc nie mam porównania jaka jest w stosunku do wód brzozowych innych firm.

 Co jest napisane na opakowaniu ?




Czy to prawda? 

Nie mam łupieżu, więc nie wiem czy go likwiduje, napiszcie mi w komentarzach czy działała przeciwłupieżowo :)

Co do reszty - zgadzam się. Włosy sa po niej miękkie, błyszczące i mniej się przetłuszczają. Przyszła mi nawet taka myśl, że działa ona odświeżająco na włosy jak suchy szampon.

Ja przelałam ją sobie do buteleczki z atomizerem, ponieważ jest o wiele łatwiej zaaplikować nią na włosy.
Wcieram ją w skórę głowy dzięki temu włosy mniej mi się przetłuszcza. Psikam nią też całe włosy, wtedy są natomiast miękkie i błyszczące. 

Zapach: przyjemny, delikatny, nie utrzymuje się długo na włosach
Cena : w normalnej cenie kosztuje około 6zł, często na promocji można ją kupić za 4zł, oczywiście w Rossmanie ;)
Konsystencja : jak sama nazwa mówi jest to woda, dlatego źle się ją wylewa na rękę jeśli chce się jej użyć  :)

Skład: Aqua (woda), Isopropyl Alcohol (konserwant,ma działanie odkażające,ułatwia wchłanianie składnika do skóry głowy), Propylene Glycol(Hydrofilowa substancja nawilżająca skórę), Glycerin(Hydrofilowa substancja nawilżająca), Betula Alba Leaf Extract (ekstrakt z liścia brzozy), Betula Alba Juice (sok z brzozy), Alcohol Denat., Sodium Benzoate(Substancja konserwująca), Panthenol(prowitamina B5), Parfum(perfum), Potassium Sorbate(Substancja konserwująca), Citric Acid (kwas cytrynowy), Peg-60 Hydrogenated Castor Oil (Substancja odtłuszczająca usuwająca zanieczyszczenia tłuszczowe z powierzchni skóry.), CI 19140(barwnik)


Jak u Was spisywała się woda brzozowa ? 


  • Share:

You Might Also Like

20 Comments

  1. Nigdy nie miałam takiego produktu ale brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto kupić,nawet jak się nie sprawdzi to kosztuje niewiele :))

      Usuń
    2. Miałam dawno temu i byłam zadowolona :)

      Usuń
  2. Używałam jej, ale dość krótko, więc pewnie dlatego nie widziałam efektów ;) Jakoś ogólnie mi nie podeszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to szkoda,że się u Ciebie nie sprawdziła, mi dużo daje :))

      Usuń
  3. zużyłam całe opakowanie i byłam z niej zadowolona, to produkt do którego chętnie wracam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam regularnie wody brzozowej i pokrzywowej i jestem bardzo zadowolona :) ja akurat kupuję z firmy kulpol bo jest dostępna w moim wiejskim sklepiku ze wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wodzie pokrzywowej nie słyszałam,muszę jej poszukać ! :)

      Usuń
  5. ja stosuje wode brzozowa naprzemian z pokrzywowa od ponad pol roku, jako wcierka, prawie kazdego wieczoru. Jestem zachwycona dzialaniem, wlosy rosna szybciej, a skalp jest o niebo zdrowszy. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie słyszałam o wodzie pokrzywowej :) a przy moich problemach była by lepsza niż brzozowa :)

      Usuń
  6. Nigdy nie stosowałam takiej wody. Zaciekawiłaś mnie, będę musiała poszukać w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam wody brzozowej. Isana ma taki produkt? Nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dowiedziałam się o niej gdzieś na necie też nie wiedziałam :))

      Usuń
  8. Słyszałam kiedys o tej wodzie, ale nie pamietalam wlasnie na co ją polecano. Wypróbuję, bo mi się strasznie przetłuszczaja włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam skłonności do łupieżu i większość wcierek go wywołuje :( Może ta byłaby inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją, ale nie używam za bardzo, bo nie lubie jej zapachu. Muszę się w końcu zabrać za regularne używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nawet nie wiedziałam, że marka Isana ma w swoim asortymencie wodę brzozową! :) A sama nigdy nie stosowałam wody brzozowej - obojętnie jakiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi ciekawie, muszę się kiedyś na nią skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Woda brzozowa sama w sobie to multum dobroczynnych właściwościa dla urody, ale w tej z Rossmana jest zdecydowanie za dużo alkoholu, dlatego też ja podziękowałam. Działa przeciwłupieżowo, ale to zdecydowanie za silne działanie.

    W mojej ocenie – czysta woda brzozowa (można kupić u lokalnych rolników) – jest bezpieczniejsza i jej stężenie pozwala na spektakularne efekty (super miękkie, a zarazem mocne włosy).

    OdpowiedzUsuń