Maska do włosów Sleek z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika

By Pink Lipstick - 17:11:00

Witajcie Kochani !
Chciałbym Wam na początku bardzo podziękować wszystkie za miłe komentarze !! :)

Dzisiaj nakładałam sobie na włosy maskę i pomyślałam, że przy okazji zrobię jej recenzję.
Mowa o masce Sleeka z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika.
Bardzo lubię tę maskę, ponieważ mam po niej bardzo delikatne, miękkie i gładkie włosy.



 Co mówi producent?

Maska Sleek Line polecana jest do pielęgnacji włosów suchych oraz po zabiegach chemicznych. Dzięki wyciągom roślinnym i proteinom jedwabiu głęboko odżywia strukturę włosa od nasady aż po same końce, przywraca im miękkość i sprężystość. Maska łatwo rozprowadza się na włosach ułatwiając ich rozczesywanie i układanie, przywraca włosom zdrowy powoduje, że stają się one silniejsze, bardziej lśniące i gładsze w dotyku. Systematyczne stosowanie maski sprawia, że włosy odzyskują piękny , zdrowy oraz poprawia oraz poprawia się ich kondycja. Sposób użycia; po umyciu wmasować łagodnie w osuszone ręcznikiem włosy. Pozostawić na 10 min w temperaturze otoczenia lub 5 min ogrzewając, następnie dokładnie spłukać.
 Ja trzymam ją bez czepka około 10 min. 

Maska dostępna jest w dwóch opakowaniach -250ml i 1litr. Ja mam tę mniejszą. 

Konsystencja: kremowa
  
Cena : ja kupiłam ją u fryzjerki, nie pamiętam dokładnie ceny, ale sprawdziłam na Internecie i cena za 250ml to około 9zł, a za 1000ml to około 20zł.

Zapach : gdy otworzyłam ją pierwszy raz, zapach bardzo mi się podobał, delikatny, taki trochę słodki, ale później zrobił się bardzo chemiczny.


 Jaki maska ma skład?

Aqua ( Woda), Cetearyl Alcohol (Alkohol Cetearylowy - emolient tłusty, ułatwia rozczesywanie, nadaje blask włosom), Cetrimonium Chloride (Czwartorzędowa sól amoniowa - kationowa substancja powierzchniowo czynna, ułatwia spłukiwanie maski, działa przeciwelektrostatycznie), Isopropyl Myristate (Ciekły wosk - emolient suchy, ułatwia rozprowadzenie kosmetyku na włosach), Helianthus Annus (olej z nasion słonecznika - emolient, odżywia włosy, zapobiega odparowaniu z nich wody), Cyclopenthasiloxane (silikon sykliczny), Dimethiconol (silikon),  Hydrolyzed Silk (Hydrolizowany jedwab),Glycerin - (Gliceryna), Butylene Glycol (Glikol butylenowy - humektant, wpływa na konsystencję kosmetyku), Malic Acid (kwas jabłkowy), Prunus Amygdalus Dulcis Seed Extract (Ekstrakt z nasion słodkich migdałów - odżywia, wzmacnia), Actinidia Chinesis Fruit Juice-Sok z owoców kiwi ,Citrus Aurantium Dulcis Juice (Sok z pomarańczy), Citrus Paradisi Juice (Sok z grejpfruta), Pyrus Malus Juice (Sok jabłkowy), PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL-Polioksyetylenowany 40 molami tlenku etylenu uwodorniony olej rycynowy, Parfum (Zapach), Alpha-Isomethyl Ionone (Składnik kompozycji zapachowej), Eugenol ( Imituje zapach goździków), Geraniol (Imituje zapach peralgonii), Hexyl Cinnamal (Imituje zapach jaśminu), Linalool (Imituje zapach konwalii), Propylene Glycol (Glikol propylenowy - emolient tłusty, zmiękcza, nabłyszcza),Phenoxyethanol (Paraben), Methylparaben (Paraben), Ethylparaben (Paraben )

Moja opinia
  
Uważam, że maska jest warta polecenia, ma dobry skład, włosy są po niej miękkie, gładki i błyszczące. Łatwo się rozczesują. Kolejnym plusem jest to, że nie obciąża włosów, a w moim przypadku to bardzo ważne, żeby produkt miał takie działanie.
To chyba na tyle. Używaliście tej maski?  


 

  • Share:

You Might Also Like

12 Comments

  1. Nie miałam nigdy produktów z tej firmy ale zawsze się to może zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny opis / wyjaśnienie składu!! bardzo fajnie się to czyta, od razu wiadomo co jest po co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i lubię zapach tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, jak skończę to co mam to pewnie się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo za analizę składu :) ja jestem zielona jeśli o to chodzi a tutaj wszystko ładnie wytłumaczone :) chętnie wypróbuję te maske :) blisko mam fajną hurtownię gdzie można kupić takie produkty więc w tygodniu polecę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie analizuję każdego kosmetyku,ale produkty do włosów staram się zawsze,żeby nie zaszkodzić sobie swoim słabym włosom :) cieszę się,że się podoba :**

      Usuń
  6. Widziałam kosmetyki tej firmy przy okazji zamawianiu chociażby Kallosa :) Następnym razem skuszę się również na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tej maski. Ale ciekawa jestem, czy na moich włosach by się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej masce, ale całkiem przyjemna się wydaje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo :O całkiem przyjemna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również w pełni uważam że ten produkt jest godny polecenia :) jest produktem dobrym, trwałym i wydajnym :)

    OdpowiedzUsuń