Odżywka z kiwi do tłustych włosów

By Pink Lipstick - 19:07:00

 

Kiwi-włochaty owoc,zawierający w sobie mnóstwo witamin : witaminę C,K,potas,miedź kwas foliowy czy też wapń,może nam byc pomocny również w walce z przetłuszczającymi się włosami.

Słabe,przetłuszczające się włosy,świetnie odświeży odżywka z kiwi.

Owoc myjemy,obieramy ze skórki i miażdżymy drewnianym tłuczkiem. Do papki dodajemy kilka kropel soku z cytryny i od razu nakładamy na zwilżone włosy. Głowę owijamy folią i ręcznikiem.
Po 2 godzinach spłukujemy i myjemy włosy szamponem. Kurację stosujemy raz w tygodniu przez trzy miesiące.





  • Share:

You Might Also Like

6 Comments

  1. Ta odżywka budzi we mnie obawy, chyba jednak wolę kiwi zjeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam problemu z przetłuszczającymi się włosami, ale kiwi uwielbiam jeść ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kiwi, ale nigdy nie stosowałam na włosy.
    Chyba spróbuję : )) próbowałaś przez 3 miesiące ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę jeść :D uwielbiam owoce,próbowałam i moje włosy mniej się przetłuszczały,więc warto spróbować :))) mogę powiedzieć,że ta maska ma podobne działanie do wody brzozowej :)

      Usuń
  4. Nie znałam kiwi od tej strony. Dziś jednak zjem je sobie na podwieczorek.

    OdpowiedzUsuń